IRI HATI DENGAN BLOGGERS TUUUTT!!

12:40:00 PM

salam.
selamat sejahtera.


hari yang suram ditambah lagi dengan suasana sejuk yang memuncak akibat hujan yang renyai-renyai
kadang kala lebat ini.
MySpace


semalam telah berseronok menonton perlawanan akhir piala malaysia 2010.
amat berpuas hati dengan corak permainan TRW.
tetapi aku tidak ingin mengulas lebih panjang mengenai Piala Malaysia.
perasaan kini sudah mula cemburu dan iri hati dengan bloggers yang sudah memiliki domain mereka sendiri.
membuatkan aku ingin menjadi seperti mereka..
akan tetapi bermacam-macam perkara yang bermain di benak fikiran ku ini.
MySpace


arief.com
sayaarief.com
poyo.net
budakhijau.com


haha..khayalan semata-mata..
tunggu la bila dah ada masa dan saat yang sesuai, akan ku miliki domain ku sendirik.


pesanan penaja : gomo kelate gomo..hihi.
MySpace

You Might Also Like

43 kutukan membina...

  1. kna byr kan wat domain sndri??

    suka domain yg ke-3...
    :P

    ReplyDelete
  2. Siti Mashitah Saidin : huhu..kene bayar.. hihi..thanks..

    ReplyDelete
  3. pi lah beli... tak lah mahal sangat pun...

    ReplyDelete
  4. aku stuju dgn no 1 tu..
    tp ko nak wat no 2 pon bole..

    ReplyDelete
  5. Albert : dalam proses..

    d_LA : amik la..hahaha..

    marina anakcikbob : nak amik no.2 kowt. ;D

    ReplyDelete
  6. cik EPAL : huhu..nak jugak merase ade domain sendiri.. :D

    ReplyDelete
  7. semua ok:) bgus ada domain.. tp fifiey pun belom ada.. huhu..

    ReplyDelete
  8. FIFIEY LYCHEE MARATION : huhu.same la..bile ntah leh dapat 1.. :D

    ReplyDelete
  9. fulas : xsmart...

    molmolla : huhu..sedang cube..

    ReplyDelete
  10. Hehe semoga berjaya ada domain sendiri ;)

    ReplyDelete
  11. yeah! sayalah yang baru pakai domain sendiri tu..
    ahahaha..perasan sungguh la.

    arief, domain murah je.
    sila2 buat domain baru.
    =)

    ReplyDelete
  12. hehhehehe ahh kan jeles kan??bila la nak jadi hebat cam tu ek...mira singgah sini wat sepah2 blog kamoo...jangan marah...

    ReplyDelete
  13. Sarah-rah-rah : huhu..time kaseh..

    noor afzan : nanti nak beli gak 1..
    :D

    YobSumo :haha..gomo gomo gomo..

    My MiRa : huhu..sile la nak sepah2.xpe..nanti ade owang kemas gak.

    ReplyDelete
  14. Kekalkan trade mark saya_arief..

    www.saya_arief.com

    hehehe....

    ReplyDelete
  15. Asrol : haha..ingat nak buang "_" tu.. :D

    ReplyDelete
  16. wahhhh..hebat la impian tu..hehe..ceq pun nak pakai domain sendiri jugak la..

    ReplyDelete
  17. hmm..monyetkinje.com...wahaha...

    ReplyDelete
  18. tahniah red warriors!!!!!

    aku sokong saya_arief.com........... =)

    ReplyDelete
  19. ardinihumaira : tunggu mase je..

    ♥CIK SHA♥ : moh kita beli domain same2..

    Tyra Omar : ceyt..xbesh2..

    cik pia : trimas.. tapi nk buang "_".

    ReplyDelete
  20. mnde wok x smart...mu nk kne giris muka ke...hahaha

    ReplyDelete
  21. xyah la buang "_".. da elok kot..

    ReplyDelete
  22. arief..
    need ur help to vote me.
    boleh?

    klik sini ok.

    http://akaltunjang.blogspot.com/2010/10/senarai-calon-egbb.html

    ReplyDelete
  23. saya_ahmad.com
    tak pun arief_M.com
    hehehe...

    ReplyDelete
  24. tahniah3x...blm terasa nk gune domain sndiri lg lah..nti2 kot...

    ReplyDelete
  25. Asrol : thanks..

    noor afzan : bleh2..

    aYu : thanks.. :D

    skygurlz : sarip doll..

    Zura : haha..tunggu seru..

    ReplyDelete
  26. jomlah arief...kita semarakkan lagi dunia blog nie..

    ReplyDelete
  27. tak best tadak "_"....... he he..... ilang dah personaliti.... =)

    ReplyDelete
  28. dapatkanlah dari JOMHosting.NET

    Domain .com/,net =RM35 setahun
    100MB hosting = RM10 setahun.

    Sangat termurah :)

    ReplyDelete
  29. bagus bagus...maju lagi bertapak-tapak hehehe....

    ReplyDelete
  30. Cik Liz a.k.a Leza : huhu..ayuh lah kite maju b'sama.. ;D

    ReplyDelete