WIDGET YANG MESTI ADA PADA BLOG ANDA

7:37:00 PM

salam.
selamat sejahtera.


ari ke-2 raya..
tiada ape-ape yang menarik..
income raye pown tak naik-naik.
nak citer pasal widget ni..
tajuk tu saje je bikin gempak..
taw x widget ape..???
jeng..jeng..jeng...
widget tuk pengkomian paling aktif..
aku paling suke widget nih..kalau g blog teman-teman, tengok widget ni.
sekali ade name aku..lagi la bangga kan..
kat blog picisan ni yang paling aktif adelah cik PenuliS
mesti die bangga aku mentioned name dye nih..hahaha.
tapi kalo nak pasang widget nih, cari script yang t'baik la..
jangan pakai amik je, kang tunggang-langgang susunan nye.
ni ade cket screenshot tuk pengkomian paling aktif kat blog ni.


pesanan penaja : jangan marah ya cik Penulis
MySpace

You Might Also Like

28 kutukan membina...

  1. lah...aku ingtkn ape la td..hmmm..

    ReplyDelete
  2. sy pn ada psg widget ni, ngehehehehe

    ReplyDelete
  3. Anip™ : haha..saje je..

    Wawa~* : baguih3.. good..

    ReplyDelete
  4. how to embedded it in blog?
    ada dalam widget blog ke?

    ReplyDelete
  5. n i k l i s a : xde..add widget..html/javascript.

    ReplyDelete
  6. caner aku bley tak tersenarai walau cam bangang aku datang sini 39 kali sehari.....????

    ReplyDelete
  7. Miss : baguih3..

    .s.o.f.i.a. : mane la den tawu..hahaha.

    ReplyDelete
  8. haha. ayt sofia. lawl. mcm bngng diew dtng. ish3. dtng je mmng la. haha. lawl :P

    ReplyDelete
  9. widget nye buat followers rasa dihargai esp yg suka komen

    share la coding widget yg ko pakai ni arief.aku da pasang tp cam x jalan jer...pengomen byk..huhu

    ReplyDelete
  10. cybernetic88 : haha..dye memang cam tu..

    Dark Half : betui3...nanti la aku share ea..aku pown bedal owang punye je..huhu.

    ReplyDelete
  11. dulu ada buat lepas tue cm bosan plak...lah nie nk buat dh xreti..:)

    ReplyDelete
  12. Zura : huhu..senang je..
    wat la balik.. ;p

    ReplyDelete
  13. bial nama aq nak list kat situ..adoyai...

    ReplyDelete
  14. aku sampai skrg tak tau.. hahahahaha

    ReplyDelete
  15. hehehe..da ramai da komen dia nyer post...

    ReplyDelete
  16. WerT : tunggu laen taon..

    hamzah ian : apa yang xtaw..??

    apik pehe : ade la cket.. :D

    ReplyDelete
  17. HAHA. aku pun sampai skrg tak tau jugak ! bukan hamzah sorang :D

    ReplyDelete
  18. Sharinginfoz : betui3...setuju..

    Myra Arshad (: : ape yang kowang xtawu ni..

    ReplyDelete
  19. saya ada pasang dulu tapi dah tak tahu nak pasang camne skang..

    ReplyDelete
  20. bleh tolong buatkan banner blog utk saya x? if u dont mind =)

    ReplyDelete
  21. macam best ja. ni yg tibe2 rajin nk komen.. haha

    ReplyDelete
  22. noor afzan : haha..pasang cam tu je..

    iDa_MutHiaH : xreti sangat nk wat header ni..huhu.. takot xcantik je.

    Pinky Pixie : baguih3...

    ReplyDelete
  23. MiMiEy :) : nanti sy cube wat 1 post pasal tu.

    ReplyDelete
  24. hahaha..sengal kau.ade ke tulis aku poyo!!weksss+duhs3!!

    ssgh pun begitu,aku terharu smpi rasa nk mntk duit raya rm50 kat kau.ekekee...

    nota:aku dh blk bangiii...hidup semula dgn tenet!!hiks~

    ReplyDelete
  25. PenuliS : tu dia..yang dinanti da tiba..haha..

    ReplyDelete