KAD CINTA DARI PINKY PIXIE

11:13:00 AM

salam.

selamat sejahtera..


da nak abes ramadan..
sekejap je mase b'lalu..
harap-harap, dapat bertemu nya lagi..
semalam aku telah mendapat sepucuk surat.
surat itu bersampul putih.
setelah berhempas-pulas dengan nya,
aku m'dapati surat itu adalah kad raya.
tibe-tibe aku t'ingat...
aku mintak kad raye dengan seseorang..haha..(muke xmalu kan).
dan owang t'sebut of coz la cik pinky pixie kite tu..
sape xkenai...??
duk diam2..dye ni otai blogging dan pasal kad2 raye ni..
design dye cun2, same gak cam owang nye..huhu.
tapi kad yang dye kasik tu memang t'baik la..smart..
moh kite tengok..



cik pinky pixie memang memahami jiwa si arip yang poyo yang sangat obses dengan ijau ni..
haha..

thanks ye cik pinky pixie, kuih raye ade x.??

pesanan penaja : malu b'tanye, sesat jalan..

You Might Also Like

19 kutukan membina...

  1. mna ucapan dalam nyer..nk tgok ugok..

    ReplyDelete
  2. sorry simple gile! sob2. x sempat nk buat cun2. tmphan bnyk time tu. erk, x bnyk sgt. tp byk la juga. heee. ha, ucapan dalam jgn tonjok plak. malu2.. tulisan x sononoh. lame x menulis. konon nk menunjuk keikhlasan hati, tulis pakai tgn. haha. yeay! slmat sampai juga. alhamdulilah. woah, komen plg terpnjg penah bg kat blog ni. haha

    ReplyDelete
  3. nak komen lagi.ahakkss.
    ape nak kueh raye plak? lempang mau? wakaka.

    slmat hari raye!

    ReplyDelete
  4. cute kad tue..

    ai dh dpt kad raya nk kuih raya plak...nti bkn kuih raya yg sampai...bom jangka yg smpai...hehehe

    ReplyDelete
  5. kad raya ker kad kawen encik arief dan cik pinky pixie?
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. yg biru tu cadar tilam kau ke?hehehe..

    ReplyDelete
  7. Pinky Pixie : haha..thanks..cun je tu..panjang nye komen..haha..lempang xnk..lempeng nak..

    Zura : aah..cute2...haha..bom jangka pown bez ape..

    MiMiEy :) : haha..jangan gosip2..xmau..haha..

    kechixx : besh3..

    PenuliS : haha..aah la..apa pasai..?

    ReplyDelete
  8. wah..semat kad raye dia,..sonok ar kaw dpt kad raya

    ReplyDelete
  9. Zalikha Nasuha Hashim : of coz..

    Anip™ : haha..tentule..besh yang amat..

    ReplyDelete
  10. gmbr masjid tu timbul eh.. waaa.. best!

    selamat hari raya jugak.. :D

    ReplyDelete
  11. sangat tak aci!!! aku mintak gak tapi naper pinky pixie tak bagi aku....??? mentang2 aku tak hensem macam ko.... eh jap jap, bila masa lak ko hensem.....????

    ReplyDelete
  12. .s.o.f.i.a. : memang la xhensem. cute je..hahaha.

    ReplyDelete
  13. knp yati tak bagi kite kad raya!

    arief, sila bagi saya kad raya!
    i dont care!!~

    ReplyDelete
  14. ♥ Xett Hereen ♥ : haha..yati tuu... dot.dot..dot..hahaha.. bak saya kad raye dulu..baru leh kasi..kamu xdak fb ka..?

    ReplyDelete