HAMSTER YANG COMEL

11:01:00 PM

salam.

selamat sejahtera.

suda selesai dinner nasi goreng kampung extra.
sungguh enak lazat berkrim..
tatkala malam yang sepi dan indah ini..
ingin ku bercerita mengenai hamster yang comel.
yang dipelihara oleh sahabat ku.
aku ingin juga memelihara hamster ini.
kerana kecomelan yang teramat sangat.
nanti aku nak bela 2 ekor..
nak kasik name sameon dan ....
jom kite tengok gambar hamster sahabatku yang tersangat comel ini.

hai..saya nak kawan dengan sameon.boleh kah..??

b'senam tuk kesihatan..

main sorok-sorok sekor2..

aku sepi tanpa mu sameon..


pesanan penaja : aku nak beli binatang ini..sangat chumill..

You Might Also Like

23 kutukan membina...

  1. comey..
    tp kos agak mhl,
    dan kdg2 cerewet menatang nih..
    pastu agak garang..


    (aku pnh tlg jaga jap menatang spesies ni yg kwn aku pny..)

    ReplyDelete
  2. comel!!..erm...tp xleh pelihara kalo tinggal kat asrama!hurmm~~

    ReplyDelete
  3. aYaz : huhu.kos tu la yg susah cket..adess..

    ReplyDelete
  4. tahu xpe..
    menatang tu je dh bape hinggit arge sekor..
    kalo de member nk bagi free takpe gak..
    pastu umah dia kne beli,bkn dok dlm kotaak cikai2 je..
    alas dia,mknan dia,vitamin dia...
    pndek kate sume dia la....


    (hek,ape aku merapu nih?)

    ReplyDelete
  5. ken : yeah

    Roxy Zai : hoho..nanty ade kat uma bela la manyak2...

    ReplyDelete
  6. aYaz : huhu..panjang pulak celoteh dye..hoho..

    ReplyDelete
  7. hoho~..cumel hamster..aku tringin gak..tp riso ler..air kncing tikus ngn hamster laen2 ker?..konpius3..
    riso nk bela..hmmm...

    ReplyDelete
  8. kwn echh ade bla bnda ni...comel ngt!

    ReplyDelete
  9. Anip™ : aku pown konpius...senang2 pakai je lampin...

    echah mashuri : cumil3....

    rentan : kenape ade kowt..??

    ReplyDelete
  10. huh!!! aku lagi comel la............

    ReplyDelete
  11. gua ada gak hamster sekor..

    besar dah dia..gua mula amik dy sbg kawan angkat kecik je..

    setaun gua bela, dah macam tikus mondok dah..

    HAHAHA!

    ReplyDelete
  12. .s.o.f.i.a. : ceit...nak jugak tuu..

    fhunky-fhinky : bagus la cam tu..haha..lagi cute..

    PenuliS : asal ko eja cam tu..???bukan piranha ke..

    ReplyDelete
  13. .s.o.f.i.a. : ceit...nak jugak tuu..

    fhunky-fhinky : bagus la cam tu..haha..lagi cute..

    PenuliS : asal ko eja cam tu..???bukan piranha ke..

    ReplyDelete
  14. eh slh ke?hehehe..adesss..*blushing*

    ReplyDelete
  15. saya pun suka hamster.
    comel gilak.
    tp kdg2 geli pon ada..

    ada tag untuk anda :)

    ReplyDelete
  16. vidadarisakura : haha..nk geli ape..??

    MiMiEy :) : haha..thanks sudi kasi tag.

    ReplyDelete
  17. bg nama zaiton jgk..ahahaha

    btw sorry la..da lama x singgah..busy. :)

    ReplyDelete
  18. sugar2 kapas strawberry : haha.boley jugak..xpe.trimas jugak sudi singgah..

    ReplyDelete