dinoda bergilir-gilir

12:50:00 PM

salam.

selamat sejahtera.


ape khabar bloggers sekalian..??
sihat kah..??
sudah lama tidak menulis sejak berada di kampung tercinta ini.
dari hal itu, saya mengambil inisiatif ini untuk mengarang 1 kisah benar.
beberapa malam yang t'dahulu..
saya, ahmad bukan nama sebenar telah dinoda secara bergilir-gilir.
kejadian itu tidak disaksikan oleh sesiapa kecuali suspek.
yang terdiri daripada 3 orang.
2 lelaki dan 1 perempuan.
oleh kerana suspek yang sangat rapat dengan saya.
mengakibatkan saya tidak mampu melawan dan hanya mengalah.
bahagian yang paling kuat mereka ratah adalah bumper saya..
suda banyak love byte di badan saya ini..
berikut saya paparkan gambar-gambar suspek.

1. KHAUTSAR BINTI AZLI (mastermind)

2. MUAZ BIN AZLI (hitter)

3. HADIF BIN AZLI (grifter)

sakit bontot den si muaz tu gigit..
adess..habes merah badan ku yang tough ini

pesanan kihdmat masyarakat : jangan sekali-kali terpengaruh dengan muke dowang yang ala-ala innocent itu.

You Might Also Like

30 kutukan membina...

  1. hahaha...nie dasar kena belasah ngan anak buahla nie erk...nasib baik kecik2 lagi...klau x..???

    ReplyDelete
  2. Zura : kalo x memang da kene taruk lam guni, buang kat laut..
    haha..

    ReplyDelete
  3. hahaa...nanti saya blk kg pun saya gerenti di rogol oleh 14 orang anak buah saya..habislah lebam saya..heheheh...

    ReplyDelete
  4. hahahaa...layan je la sementara dorang kecik...muka inesen tu yg tak tahan..hihihi

    ReplyDelete
  5. grifter 2 katang kali...balik kg lake ke ank buah mu amad...

    ReplyDelete
  6. hahaha..
    tiba2 gua teringin nak tengok bukti2 tempat gigitan itu..
    lepas berbuka kang ko wat entry pasal bukti plak ek..
    muahahaha..

    ReplyDelete
  7. hahahaha,
    masuk mahkamah confirm dy org menang la...
    hahahaha..
    sanggup dyorg gigit bontot awk?
    hahahaha

    ReplyDelete
  8. h0h0..naseb bek 3org jer..dpt anak buah 20org cam aku neh camnerrrr???

    ReplyDelete
  9. diorang buat apa kat kamu nih?
    tak dapat tangkap ar..

    ReplyDelete
  10. comel2 anak2 sedara awak..;).derang geram tu lama tk jumpa pakcik derang. akak pun ari2 kena smackdown dgn anak2..sakit2 perut kena pijak ..huhu

    ReplyDelete
  11. kechixx : haha..ramai tu..bek b'siap sedia..

    Kancilbiru : betul2..time dowang wat muke inesen tu..eeii..xtahan den..

    fulas : haha..ade jugop hok xbalik..

    marina anakcikbob : mane leh tengok..censored..

    MiMiEy :) : haha..tu la pasal.cam la xde tempat lain nk gigit..

    d_LA : kalo 20 owang lagi terok..haha..

    noor afzan : gigit bontot.. ;p

    Diyana Zulkifli : thanks.. hooho..bes main ngan budak2 ni.

    ReplyDelete
  12. tough la kunun!mcm papan je aku tgk!ekeke=P

    ReplyDelete
  13. hahaha...
    sungguh comel org yg memperkosa kamu ek ariff....terpedaya saya..

    ReplyDelete
  14. ala comel nye mereka..memang patut mereka gigit kamu..hahahhaa..pesan kepada si kecil itu..gigit cik arief sekuat hati okey...hahahhaha..
    selamat hari raya maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  15. 'AQILAH : hihi..

    PenuliS : don judge by cover akeh..haha..

    Anip™ : haha..mane ade suspen..

    Syima : comel sangat2..t'goda den..

    ~ ReD ~ : haha..betui3..

    WerT : aborted.

    ♫ Nor LiYaNa SaNa'a ♫ : hihi..anak sedare sume tu..camat ari raye gak..

    ReplyDelete
  16. ceyh title nak kontraversi kan..hahaha~
    awww soo sweett n cute la diorang tu..suke yang tgh tu 'the hitter' hehehe~

    ReplyDelete
  17. Whoda : haha..saje bikin gempak cket...anak buah sume tu..

    ReplyDelete
  18. aq mpunyai kebolehan lua biase tawu..

    ReplyDelete