aidilfitri bersama teman-teman 2010

12:06:00 AM

salam.
selamat sejahtera.


entry ni nak tunjuk pics raye bersama teman-teman sahaja.
ade la 2 -3 keping..
gambar ngan family xsempat nak snap..kui3..
enjoy the pics ya.


teratak tercinta...

bujang xlapok...

bujang sempah...

pasangan tuutt 1..

pasangan tuuutt 2..

pesanan penaja : selamat hari raya untuk ke sejuta kali..huhu.

You Might Also Like

26 kutukan membina...

  1. asal ko tak ajak aku beraya kat umah......???? tacing ah!!!!

    ReplyDelete
  2. .s.o.f.i.a. : xleh la.nanty abes segala kuih yang ade kat uma tuu..
    hahaha.. ;p

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya!!!

    nak dtg uma, bak alamat!
    lalaaa~

    ReplyDelete
  4. ♥ Xett Hereen ♥ : selamat.. search la kat google.. search alamat budak paling nsem...hahaha.

    ReplyDelete
  5. cheittt!! kodokut!!! aku pi bawak kuih sendiri la dari umah. nak tumpang makan kat umah ko jer..... he he..... =)

    ReplyDelete
  6. elmo blurb : haha..sempoi itu indah..

    .s.o.f.i.a. : cadangan yang bagus..tapi aku da xde kat uma..hahaha.

    ReplyDelete
  7. xpa, raya aji aku pi..... raya aji kat klantan laie best dan meriah kan???

    ReplyDelete
  8. .s.o.f.i.a. : haha..aku raye ape2 pown sume meriah..

    ReplyDelete
  9. kah..kah...pasangan tutt..tuttt..
    apekah?adekahh..hihhi

    ReplyDelete
  10. gambar kite mane. huawawa

    kjap lg cik pia n xett hereen serang gua lg.. hakhak

    ReplyDelete
  11. hahahha...ko yg mne satu...ak x knl le pmilik blog nie..hmm

    ReplyDelete
  12. nak alamat, nak dtg beraya pastu nak duit raya x nak singgit. nak 5 puloh ringgit.

    ReplyDelete
  13. echah mashuri : haha..rahsia..

    Pinky Pixie : ade..tapi xleh nk tnjuk kat public...hoho..dowang tu memang jeles..

    Anip™ : yang b'baju biru..gambar 2nd last ngn last..

    fulas : panas der..

    MiMiEy :) : cari kat pak cik google.. duit xnk, nk kuih raye..

    ReplyDelete
  14. noor afzan : baju biru..gambar 2nd last ngn last..

    ReplyDelete
  15. noor afzan : baju biru..gambar 2nd last ngn last..

    ReplyDelete
  16. amboi3~berape banyak berjaya kutip duit raye arief?..hee^_^

    ReplyDelete
  17. akiN aMar : huhu..ade la 2 3 juta..kui2..

    ReplyDelete
  18. ha ha....... taik la aku nak jeles. aku cuma nak booking jawatan posmen kot2 ko ngan pinky nak main kirim2 kad raya..... he he......

    ReplyDelete