SIRAP CAP ROSE

10:53:00 PM

salam.

selamat sejahtera.


apa khabar semua..?
da seminggu puasa, harapkan segala nya baik-baik belake.
malam ini mau citer pasal sirap cap ros ni.
kowang penah dengar, lihat atau rase tak sirap ni..?
kalo kenduri kat kampung aku selalu ade je air sirap cap ros ni.
aku suke minum sirap ni..
tapi kalo kowang tanye aku ape perbedaan dengan sirap yang lain,
aku pown tidak tawu..aku reti minom je.
bagi yang xpenah minom sirap ni, cube la cari kat kedai..
ni gambar botol sirap rose ni.


highly-recommended..
selamat bersahur.

image : blog ini

pesanan penaja : penah minum air sarsaparilla x..? lame da xjumpe air tu.


You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. peveret mak aku tu... haha~~

    sarsaparilla tu air sarsi kan? nama bukan main lagi...

    ReplyDelete
  2. cahayachenta

    huhu..
    aah, lebih kuwang ngn sarsi je.
    :D

    ReplyDelete
  3. sirap rOse tu ade ni ha kat rumah ni!! sedap!

    ReplyDelete
  4. budak chOmel

    tolong post kan kat cni cket.
    :P

    ReplyDelete
  5. sarsaparila tu ade je
    sila cari hehe

    ReplyDelete
  6. tricksrex

    haha..
    tengah mencari...
    :p

    ReplyDelete
  7. NuR 'aQiLaH

    haha..cite rase masing2..
    :D

    ReplyDelete
  8. sirap rose tu rasanya sama macam bunga rose.. betul tak?? kalo tak caya..
    nanti jumpabunga ros amik.. n blender.. masukkan gula cikit.. wah sedap!! :p

    ReplyDelete
  9. fara

    haha..
    ye ke cam tu..?
    kamu try wat dulu.
    boles..?

    ReplyDelete
  10. kalo air bandung cincau wt berbuka...perghhh!hee

    ReplyDelete
  11. memang menyelerakan sirap ais di bulan2 puasa ni

    ReplyDelete
  12. hahahaa..time kecik2 dulu air ni jek la yg reti nk mnom pon...wajibb ade kt rumah.tapi skunk??xlayan dah..hahaha

    ReplyDelete
  13. echah mashuri

    kite ngan air suam2 kuku je.
    :p

    ReplyDelete
  14. sarsaparila..sedap kan air tue...kalau air sirap nie ktorg panggil air kenduri..buat sirap bandung letak ais...pergghh..

    ReplyDelete
  15. Zura

    sabar2..
    petang kang kite g cari bandung..
    :p

    ReplyDelete
  16. boleh.. of course bleh..
    tapi orang tua2 ckap nak lg afdal kena wat sendiri..br ler sedap ahahaha...
    so kamu wat le sendiri yerk.. =p

    ReplyDelete
  17. Nur Fara

    haha..nak buat tu yang malas..
    :p

    ReplyDelete
  18. eh pelakon veteran tu bro.aku minat dia.heheheh..

    ReplyDelete
  19. PenuliS

    haha..aku pown minat gak.

    ReplyDelete