mase puasa, aku suke tengok citer...

2:04:00 PM

salam.

selamat sejahtera.

perut suda mula mengalunkan iramanya.
tidak mengapa masih boleh bertahan.
kalau aku kat umah ni, mesti aku da tengok tv je.
tengok pulak citer yang bez time puasa-puasa ni.
taw citer ape..???
citer masak-masak, yang buat kuih raya pown aku layan.
bagus tak aku..??
MySpace

walaupun aku tak reti masak, tapi aku suke tengok rancangan masak-masak ni.
kuwang sikit rase letih..
kalau rancangan buat kuih raya tu lagi la..
melekat la aku kat depan peti tv tu..



ade sekali tu, mak sedare aku mintak aku salin resepi kuih ape entah.
sesungguhnya aku adalah seorang anak saudara yang prihatin.
MySpace

image : google.

pesanan penaja : bace paper x? ade perempuan tu cakap, saye letak kejap je, kejap lagi saya amik balik..tak kan la letak dalam tong sampah..
!@#$%^&*())(*&^%$#(*&^%

You Might Also Like

33 kutukan membina...

  1. waahahahahaaa...sodapnya makanan2 tuuuu...dah meleleh air mata tengok ni...hehehhehhe...^o^

    ReplyDelete
  2. kechixx

    haha..ade ke meleleh air mata..
    :D

    ReplyDelete
  3. tapi bila bulan posa memang citer makan lagi banyak dari citer lain ...tul tak?

    ReplyDelete
  4. wee~~kantoi tak reti masak!! kansel nak wat menantu.. muahahaha..

    p/s 1: best nyer tart.. huwaa.. lapar..

    p/s 2: memang cam hampeh ppuan tu.. barangkali dia buta kowt.. tong sampah ngan tempat letak baby y sesuai pun leh tertukar.. patut ALLAH tarik jer deria mata dia.. atau lebih tepat lagi dia buta hati!! kita buang jer hati dia.. huhuhu.. kejam kejam. erk anda bercakap sal buang bayi tu kan???

    ReplyDelete
  5. fara

    meh aku ajar masak..
    :p
    aah..sal buang bayi tu la.
    xde akal langsung.
    :X

    ReplyDelete
  6. aefa tak yah tgk siaran masak2 ni sbb kat umah mmg wat kuih lapis n biskut tempahan raya.. dugaan2.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Aefa Aerisya

    tu lagi besh..
    tengok live lagi..
    :D

    ReplyDelete
  8. omg! menyesal bukak page u . haha sedapnyeeeeeeee T__T

    ReplyDelete
  9. zurynn nasir :)

    sesal dulu pendapatan,
    sesal kemudian tiada guna nya.
    :D

    ReplyDelete
  10. erh erh.. (muka terkejut)..
    td sy kata awak yang tak reti masak ..
    so kenapa awk nak ajar sy masak lak??
    apa kes?? hahaha.. conpius la tu.. =p

    ReplyDelete
  11. mesti meleleh ayaq liur kau masa tgk rancangan msk2 tu kan?=P

    ReplyDelete
  12. best kan kalau pandai masak semua benda. takpe, tak tahu boleh belajar. ada masa lg.. ;D
    sampai bila la isu buang bayi ni nk abes ek.. tak serik2 betul diorg ni. geram pulak! =x

    ReplyDelete
  13. bila nak delivery kan kuih tat kat ats tu.hehehehe

    ReplyDelete
  14. kiTe pun suka teNgOk ranCangan MacAm tu....

    ermm.. TaT NenAs seDap.... tetIba rasa nak MenCari nih!

    ;D

    ReplyDelete
  15. samo la kite..
    aku pun pantang kalau ade cite masak memsak ni..rasa nak try je ape yg chef tu mask...entah sedap entak tidak kan??haha

    ReplyDelete
  16. bkn lagi letih dan lapo ke klu tgk rancangan cenggini? hehe

    ReplyDelete
  17. PenuliS

    haha..mane ade..aku leh control ag daa..
    :P

    ReplyDelete
  18. Aida Effarina

    huhu..memasak la yang paling best...
    buang bayi ni da jadi trend sekarang..
    geram tol.
    :X

    ReplyDelete
  19. IxoR@

    huhu..same la kiter..
    saye lagi gemar semperit..
    :D

    ReplyDelete
  20. Wanie-san

    same ea..
    :P
    kamu pandai masak kah..?
    :D

    ReplyDelete
  21. Miss ...

    aku xpown..
    dulu2 siap main bola 15 pusingan lagi.
    :D

    ReplyDelete
  22. hang gugat iman aku..... hang kena blanja aku kuih tart sekotak!!!! delivery ke manjung yer encik arief!!!

    ReplyDelete
  23. mmg best tgk cite msk2..yg pling best ketuk2 rmadan..hee

    bc paper!bdk lg..yg pompuan nk spm kan?adoii..ape nk jdi la..buang ank mcm buat plastik air!

    ReplyDelete
  24. .s.o.f.i.a.

    haha..xdapat den nak nolong eh..
    :D

    ReplyDelete
  25. echah mashuri

    ketuk2 ramadan..?
    xpenah tengok ag tu..

    budak2 zmn sekarang.
    :X

    ReplyDelete