citer seram yang xberape nak seram

9:15:00 PM


salam.

selamat malam.

macam mane puasa hari ni..?
ok kah.?
kalau ok, alhamdulillah.
pada malam yang dingin ini, saya ingin b'kongsi pengalaman mase saya
pergi perkhemahan mase skola rendah dulu.
sejak masuk KO dari darjah 4 sampai 6 saya tidak pernah miss g berkhemah ni.
walaupun lokasi nye sama, tetapi pengalaman nye berbeda sekali.
mase tu darjah 6 kowt..
pada 1 malam, cikgu m'arahkan kami semua tuk berkumpul kat chalet urusetia.
saya yang b'tindak selaku ketua kumpulan pada masa itu,
mengarahkan rakan-rakan untuk berkumpul dengan segera.
setelah itu, saya meninjau dalam khemah.
dan saya t'nampak ada "budak" sedang tidur.
saya boleh nampak susuk tubuh dia macam seseorang yang dikenali.
MySpace
saya mengarahkan dia supaya lekas bangun dan berkumpul.
tetapi tidak diendahkannya walaupun b'berapa kali saya menjerit.
kemudian nya, saya berlalu pergi, mungkin dia penat agak nya.
tatkala saya memalingkan muka dari khemah itu, saya ternampak budak yang tengah tidur tadi datang dari tempat urusetia.
sepantas kilat saya menjenguk ke dalam khemah..
.......................................................................................
MySpace
tiada sesiapa di dalam nya.
hmmmmm.............................
cobaaaaannn..

lokasi perkhemahan tu kat tepi pantai.
seram x..?
xpown kan..

image : google.

pesanan penaja : yang mane 1 betul, perkhemahan / perkemahan..??
MySpace

You Might Also Like

40 kutukan membina...

  1. hehehe.. cerita seram.. the photo really suit the story ;P blekkkk

    ReplyDelete
  2. hohohoho!!sbnarnya sy laaa dlm khemah tuuu...

    "perkhemahan" wahai saudara arief=p

    ReplyDelete
  3. Nick

    haha..thanks a lot bro..
    gambar rembat kat google.
    :D

    ReplyDelete
  4. Roxy Zai

    haha..patotla cam kenal..
    thanks ea..
    BM kite kuweng cket.
    :D

    ReplyDelete
  5. wee~~ mengapakah tertiba teringat cerita seram dikala puasa y ketiga ini..
    adakah anda bermimpi.. huhuhu..

    malam ni dia datang balik kat u.. dia baru jer mesej i tadi.. ahahaha,..

    ReplyDelete
  6. 10 kali dah aku ulang baca... tak dapat la mood seram tu.. muahaha~~~

    ReplyDelete
  7. woo..
    agak seram la kot untuk saya yg memang penakut ni..
    seb bek skang bulan puasa..
    kurang sikit rase penakut tu..
    hehe :)

    ReplyDelete
  8. perkhemahan la...

    aiseyyy..sedih cikgu bm klu tahu nih.kekekekekke

    sy xsuke camping.sunburn.hak2

    ReplyDelete
  9. fara

    haha..da msg ea..??
    ade kedit ke msg tu..?
    haha..

    ReplyDelete
  10. Ervina Razali

    haha..seram ke..?
    xpown..
    :P

    ReplyDelete
  11. cahayachenta

    ciss.
    bace lagi 100 kali.
    :P

    ReplyDelete
  12. yuzuki

    haha..terima kasis singgah sini..
    datang lagi ye..
    jangan takot2.
    :D

    ReplyDelete
  13. sugar2 kapas strawberry

    haha..
    saya failed bm..
    :p

    ReplyDelete
  14. Seram-seram kuku jugaklah..

    ReplyDelete
  15. ikut BM
    perkhemahan :)
    tapi baca cite nie memang gerun jugak :)

    ReplyDelete
  16. ♥♥ eija ♥♥

    terima kasih cikguu.
    :D
    xde la gerun sangat kan.

    ReplyDelete
  17. seram giler naik bulu roma tangan kanan...hehe

    ReplyDelete
  18. perkhemahan kan ? apa cerita lepas tu ?

    ReplyDelete
  19. Syida Shukor

    haha..senyap cam tu je..
    :P

    ReplyDelete
  20. nasib baik x pegi gerak kan badan budak tue...buatnye budak tue toleh..hihihiihihi...

    ReplyDelete
  21. citer nie patut rasa seram ker patut gelak2....??? naper aku rasa nak tergelak......???? mesti sebab faktor si pencerita tu, tak thrill langsung!!!

    ReplyDelete
  22. Zura

    haha..kalo die toleh pastu xde muke..
    haha..seram seyh.

    ReplyDelete
  23. .s.o.f.i.a.

    apakah salah ku padamu..
    tidakkkk..
    kenapa aku diperlakukan sebegini rupa..
    hahaha..

    ReplyDelete
  24. jawapan nye..... jeng jeng jeng...
    perkhemahan ler... :D

    ReplyDelete
  25. husih..seram tuh..haha.kali kite an..

    dah remang segalenye..haha..pastuh dok sorang2..tengok jerk mke mmbr tadi..hahaha...


    =)

    ReplyDelete
  26. ♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥

    haha..nasib baek dye xtoleh kan..
    :D

    ReplyDelete
  27. ahahah...smpt lg tnya ejaan bto..huk8
    bru nk feel seram

    ReplyDelete
  28. nyesal bce
    dah kul3 pg kot T________________T

    ReplyDelete
  29. huh! seram jugak neh klo sorang2..mahu pengsan kt situ gak..haha

    ReplyDelete
  30. kalau berada di tempat kejadian mybe seram la...
    cume cara penyampaian tu xsampai keseramannya..
    perghh..cam juri plak..hehe

    ReplyDelete
  31. echah mashuri

    haha..ilang ke feel seram..?
    huhu.
    :D

    ReplyDelete
  32. intannurulfateha

    haha..seram ke..?
    :P

    ReplyDelete
  33. bidadarihijau

    haha..sampai pengsan tu..
    :D

    ReplyDelete
  34. Wanie-san

    aargh..tidak...
    kalah la aku kalo masok contest cam ni.
    :P

    ReplyDelete