BERHENTI BERHARAP...

12:47:00 AM

salam.

selamat sejahtera.

sedang bosan mengadap laptop usang ku yang teramat ku cintai ini.
hari yang sungguh memenatkan..
tibe-tibe hati yang sayu ini melayan lagu sO7 - berhenti berharap.


Aku tak percaya lagi
Dengan apa yang kau beri
Aku terdampar disini
Tersudut menunggu mati

Aku tak percaya lagi
Akan guna matahari
Yang dulu mampu terangi
Sudut gelap hati ini

Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampe nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat

Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam
Bila putih menyenangkan
ha... ha...

Reff :

Aku pulang....
Tanpa dendam....
Ku terima... kekalahanku...

Aku pulang...
Tanpa dendam...
Kusalut kan .. kemenanganmu...
wow..

Kau ajarkan aku bahagia
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia
Kau tunjukkan aku derita
Kau berikan aku bahagia
Kau berikan aku derita..

[female vocal]
ha.. ha.. ha...

[duta]
Aku pulang....
Tanpa dendam....
Ku terima... kekalahanku...

[female vocal]
Rebahkan kalbumu
Lepaskan perlahan
Kau akan mengerti
Semua..

[duta]
Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat..


pesanan penaja : jiwa kacau sekarang ini, layan jiwang kojap.

You Might Also Like

32 kutukan membina...

  1. hai budak poyo.
    haha.

    ini lagu pun best jugak.
    pernah tergila2. smpai sekarang layan. ;)

    ReplyDelete
  2. Fina

    haha..
    evergreen..
    cam blog ni..
    :P

    ReplyDelete
  3. sudah lama tidak melayan lagu ini...jangan kacau2 sangat jiwa tu keh....be cool~~~~

    ReplyDelete
  4. bidadarihijau

    huhu..xde la kacau sangat.
    cket2 sudeh.

    :P

    ReplyDelete
  5. nur aisya humaira

    ni semalam ag..
    huhu..saje bosan2.
    :p

    ReplyDelete
  6. jiwa kacau kenapa?

    btw ni lagu faveret :)

    ReplyDelete
  7. ZhEt

    haha..xde ape.
    saje je.
    lagu ni memang bez.

    ReplyDelete
  8. cukuplah meroyan..dgr lagu hari raya lak..huu

    ReplyDelete
  9. jangan berhenti berharap ok..keep in touch owez:)

    ReplyDelete
  10. fndrocka

    haha..lagu raya da dengar selalu.
    sebelum puasa lagi.

    ReplyDelete
  11. whoa...sbr2.jgn nagis ek..huhuh
    lagu neh mmg tngkap leleh gak kalo layan btol2..hee

    ReplyDelete
  12. USED TO BE FAVY SONG AKAK NI TAW RIEF...HEHE :)

    ReplyDelete
  13. echah mashuri

    haha..
    xde nangis2 ag.
    :P

    ReplyDelete
  14. Redbloodsnow

    em2..
    besh kan lagu ni..
    its my fav too.
    :D

    ReplyDelete
  15. lama dh x dengar lagu ni...suka gak lagu ni masa lagu ni tgh top dulu...besttt

    ReplyDelete
  16. amboi...jiwang ka??hehehe
    tapi lagu die memang best..t'ingat cerita sephia..huhu

    ReplyDelete
  17. ha ha.....!!!
    SAH tengah boring dan kekeringan idea.....

    ReplyDelete
  18. Cik Shiqa

    saya lagi la suke dis song.
    :D

    ReplyDelete
  19. peaNut

    ayuh donlod...
    :D
    best yang sangat.

    ReplyDelete
  20. Wanie-san

    jiwang la ni..
    ooo..citer tu..
    tengok3.
    :p

    ReplyDelete
  21. fulas

    gambo pelik gapo pulop..??
    :/

    ReplyDelete
  22. .s.o.f.i.a.

    haa..taw xpe..
    lame da xujan.
    kering sangat ni.

    ReplyDelete
  23. lagu nihh .
    paling suka dgr time cite sephia kt tv3 dlu .
    hantuu hahah

    ReplyDelete
  24. mahirahnazlim

    em2..
    citer sephia pown best.
    :D

    ReplyDelete