balik kampung ini hari

6:24:00 AM

salam.

selamat sejahtera.


hari ini saya akan pulang ke kampung.
sungguh teruja..
sudah sekian lama tidak menjejakkan kaki ke rumah tercinta.
rindu jugak kepada teman-teman di kampung.
em..terima kasih kepada teman-teman untuk semalam.
jasa anda amat dikenang.
tidak tawu mau karang apa lagi.
terlalu excited untuk balik.
harap-harap jalan di bandar nanti tidak sesak.
sempat la kowt nak b'bukak ngan nenek aku.
rinduu sama nenek ku..
asal selamat sampai suda.
MySpace

pesanan penaja : sape-sape nak ajak aku bukak pose, meskol je la aku..hahaha.
MySpace

You Might Also Like

30 kutukan membina...

  1. hoho~..org nak balik kmpg..
    msti sronok gile..haha

    ReplyDelete
  2. nur aisya humaira

    xleh..bas da penoh.
    ;p

    ReplyDelete
  3. Anip™

    seronok je la..
    xgile ag..
    haha..
    :p

    ReplyDelete
  4. wahhh tak aci nya!
    nak balikk jugak. huaa!

    ReplyDelete
  5. AISHA SAAD

    haha.xleh2..
    bas da penoh..

    ReplyDelete
  6. haha..kecik ati yg besor ni...;)
    balk mne tu arief??

    ReplyDelete
  7. uiii bestnyer balik kpg. akak gak yg rugi xde kpg...sobsob :(

    ReplyDelete
  8. waghhh!!!bestnyer...
    oo..blk kg..oo...blk kg...
    blk awal2 tkowt raye t bas xde ke hape nie?..ngeh3~^_^

    Selamat Berpuasa..;)

    ReplyDelete
  9. semoga slmt sampai ke detinasi :)

    ReplyDelete
  10. semoga selamat semuanya ye;)

    ReplyDelete
  11. nur aisya humaira

    haha..balik kota bharu kelate..
    :D

    ReplyDelete
  12. Redbloodsnow

    huhu..ayuh la pulang ke kampung kiter.
    :P

    ReplyDelete
  13. akiN aMar

    haha..tentule..
    balik awal2 kan bez..
    :D

    ReplyDelete
  14. lorh.... demo oghe klate ko....???
    bakpo tok ghoyak....

    balik mmolek!!!
    make sapa puahse.....
    bo maing merecung.....

    aku ingak nok ajok mung bbuko skali tapi gak dok tahu ghano nok miscal. so kensel ah!!!

    ReplyDelete
  15. selamat balik kg...uihhh mcm nak raya dah...kuiiii

    ReplyDelete
  16. kampung nye kat mana?
    saya takde feel nak balik kampung thn ni...

    ReplyDelete
  17. .s.o.f.i.a.

    haha..mano kawe tawu..
    demo duk kat mano..?
    :p

    ReplyDelete
  18. SyimaSyaz

    kampung nya dekat kelate.
    asal lak xdek feel..?

    ReplyDelete
  19. haha....same la jap g nk bkak pose rumah!!!hepi2

    ReplyDelete
  20. wee.. nak balik jugak.. ahahaha,..

    kelantan kan??
    bg ticket pada i lah.. wat pahala.. boleh i balik.. ahahaha..=p

    selamat pulang...

    ReplyDelete
  21. balik kampungggg~
    duk sana sampai raya ke?
    hahaha
    X)

    ReplyDelete
  22. echah mashuri

    hoho..
    sangat bes kan..
    :D

    ReplyDelete
  23. fara

    mane leh cam tu..
    cian kat i.
    :p

    ReplyDelete
  24. Arief Arf

    haha..kalau boleh ponteng sebulan da lame da wat gitu..
    :D

    ReplyDelete