AYAM CELUP TEPUNG YANG PALING SEDAP..KOWT

11:02:00 PM

salam.

selamat sejahtera.
apa khabarnya teman-teman..?
maaf yang teramat dipinta kerana tidak dapat membalas kunjungan kamu sekalian.
kerana kesibukan sedikit.
malam ini aku bersama teman-teman di kolej telah
ke restoran ayam celup tepung di bandar.
tengoklah 2 3 keping gambar yang berjaya ditangkap.

adik cute..cumil sangat.

jangan jeles maa..

hidangan orang bujang.


pesanan penaja : sungguh enak ayam celup tepung ini.like it...
MySpace

You Might Also Like

22 kutukan membina...

  1. wahh,bestnye...sye pn bru lps mkn ayam mcd...sgt sedapp...hehe..;)

    ReplyDelete
  2. nur aisya humaira

    hoho...mcD pown sodap..

    ReplyDelete
  3. kiter dah makan dah..ayam celup tepung..tp xabis..
    so saya makan poket fullbasket..hehehhe
    lagi BEST

    ReplyDelete
  4. arghhh sedapnya KFC. terbayang2 dah bau ayam goreng dia.. grrrrr

    ReplyDelete
  5. :::Nor LiYaNa SaNa'a:::

    nak makan gak yang tuu..
    tp suda abes tadi..

    ReplyDelete
  6. ** a i l y **

    tersangat lah sedap..
    :D

    ReplyDelete
  7. echah mashuri

    hehe..sebab tu la g makan ayam celup tepung malam ni.
    :P

    ReplyDelete
  8. kerana saya tak dapat makan .. ngee~~~

    sampai hati anda menjelouskan sy dimalam2 hari ini.. huaaa.. nak jugak..
    huhuhu..=p

    ReplyDelete
  9. eiii.. kamu sungguh teruk.. ahahaha..
    cepat minta maaf coz esok suda mau puasa!!

    ~ngee~
    oklah sy gurau jerk..
    selamat berpuasa key..=p

    ReplyDelete
  10. fara

    haha.maapkan kami..
    :P
    selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  11. ♥ αmynαbillα ♥

    ape..?
    mau belanja saya makan..?
    bole saja..
    :P

    ReplyDelete
  12. Anip™

    kamu pikir kan apa..?
    haha..

    ReplyDelete
  13. ni yg buat teringin nak makan kepsi lak ni..ish ish...

    ReplyDelete
  14. Kancilbiru : hahaa..jangan lupe jempot. ;p

    ReplyDelete