aku bengang dengan teka-teki mickey mouse

11:07:00 AM


salam.

selamat sejahtera.
apa khabar rakan-rakan sekalian..?
hari ini, saya selaku ketua darjah akan memberi sedikit taklimat.
haha..mane ade taklimat..gurauan semata.
MySpace
kamu sekalian mesti pernah dengar teka-teki kat atas tu kan.
pasal tikus jalan dengan 2 kaki tu..
adess..berpuluh jam yang lepas aku telah terkene dengan seorang insan bergelar wert
terkedu aku seyh..hahaha.
sengal punyer teka-teki tapi pintar.
die manipulasi kan otak kita.
bagi yang belom tawu..
soalan dye cam gini..

1. tikus ape jalan dengan 2 kaki..??
jawapan:mickey mouse
2. itik ape jalan dengan 2 kaki..??


haha.sengal kan..?
aku xdapat jawab yang first tu..
bila soalan yang ke-2 tu dengan yakin aku jawab donald duck.
haha..tensen akuu...

jawapan 2:semua itik ade 2 kaki

image dari google.

pesanan penaja : teka-teki ini bagus untuk minda dan mengeratkan persahabatan.
MySpace

You Might Also Like

22 kutukan membina...

  1. sama macam soalan buaya :

    sorang pemburu nie tembak sekor buaya yang saaangat besar. buaya tu mati on the spot. bila dia nak lapah buaya tu didapati buaya tu betina. soalan : kalau buaya tu mati on the spot, adakah anak dalam kandungan dia mati skali....??

    jawapan : buaya bertelur, mana da ngandung......

    ReplyDelete
  2. hahaha betul2!!
    macam teka teki ni..

    sepasang suami isteri dah berkawin lama.tapi tak dapat2 anak pun..selepas 20tahun baru dia dapat anak pastu dia bg nama anak dia sabariah..Nape dia bagi nama kat anak dia SABARIAH?

    jawapan:sebab anak dia perempuan..takkan lelaki nak bg nama sabariah plak kot..huhu

    ReplyDelete
  3. hahah....xboleh jwp r kalo tnya teka teki neh...ade plak jwpn cmtu...haha..

    ReplyDelete
  4. hehe..dah lama dah teka teki ni. time blajar dulu..

    memang bila tanya pasal itik dua kaki tu aku pun konpiden je jawab donald duck. padahal memang semua itik 2 kaki. hawau betul!!

    ReplyDelete
  5. wakakakak..lukenabeb!!hahaha


    psssttt..aku pun ingat soalan 2nd tu Donald Duck! cis2! aku pun tkena gak..hahahahah


    Entri Hari Ini : Akibat Dari Gatal Tangan... dan Hari-Hari Mimpi Ngeri Boleh Bawa Maut Tau!

    ReplyDelete
  6. wakakakakaka..sengal punyer soklan kn??

    teka teki mmg sengal..buat kita bengang tp gelak3

    ReplyDelete
  7. hahaha...nasib baik tak tertipu ngan soalan no 2 tue...kehkehkeh...sempat jgaklah pk..

    ReplyDelete
  8. ader tak dea wat soklan ;

    semut aper yg jalan 2 kaki ..?

    hehe

    ReplyDelete
  9. Wanie-san

    haha....yang tu penah kene gak..
    :D

    ReplyDelete
  10. echah mashuri

    ntah..jawapan paling sengal.
    :p

    ReplyDelete
  11. Cik Norfa

    huhu..xdapat nak pikir panjang da kan..
    kui...
    :D

    ReplyDelete
  12. nurul amira

    haha..yeke cam tu..?

    ReplyDelete
  13. ~ ReD ~

    haha..memang tensen kan..
    adoooyai..

    ReplyDelete
  14. sugar2 kapas strawberry

    betol tu...
    sengal tapi lawak.
    :D

    ReplyDelete
  15. Zura

    cis..
    bagos la kamu dapat pikir dulu..
    :P

    ReplyDelete
  16. ..miszemyQa..

    huhu..belom lagi..
    jawab nya apa..?

    ReplyDelete
  17. PenuliS

    haha..ko pown penah kene kan..?

    ReplyDelete
  18. amad...bukan aku lu ke wi teka teki 2 ke mu....

    ReplyDelete
  19. fulas

    ntah la..
    aku pown da lupe..

    ReplyDelete