Selamat Pengantin Baru saya_aRief

8:21:00 PM

salam..

selamat malam..
apa khabar semua..??
harapkan sihat-sihat semuanya.
jangan terpengaruh dengan tajuk itu akeh..?
aku belom kahwin ag..saje je bikin gempak cket.
kui3...aku diploma pown belom abes, xkan da nak kahwin..
haha..ape-ape pown, petang tadi aku dan rakan-rakan ke majlis kahwin kakak sahabatku.
majlis itu berlangsung di kemaman.
terima kasih kepada Yus Iran sekeluarga kerana sudi menjamu kami.
sungguh enak makanannya.
tengoklah sekeping dua gambar yang ditangkap oleh Pemburu Pontianak.
wink2.



abaikan model yang poyo ini.

pesanan penaja : cik pemburu pontianak ni penyokong germany yang kalah ari tu..hahaha.
MySpace

You Might Also Like

10 kutukan membina...

  1. arief
    awak di tag
    sila jawab soklan saya..

    http://dyansanaa.blogspot.com/2010/07/1st-time-kena-tag-d.html

    ReplyDelete
  2. arief
    awak di tag
    sila jawab soklan saya..

    http://dyansanaa.blogspot.com/2010/07/1st-time-kena-tag-d.html

    ReplyDelete
  3. dok ats pelamin tu awk ye?
    xpe..ambik seri org ckp.nti cepat kawen ;DD

    ReplyDelete
  4. hang mengada...cakap la hang da tak sabaq nk kawen weyy..heheheh

    ReplyDelete
  5. :::Nor LiYaNa SaNa'a:::

    kalo xjawab..??
    hahaa..ade upah x..?

    ReplyDelete
  6. sugar2 kapas strawberry

    itu budak poyo..
    haha..
    amik seri ape..?
    seri murni ka..?

    ReplyDelete
  7. violetless

    aku da banyak kali kawin..
    tp asik cerai je..
    hahaha..

    ReplyDelete
  8. la ingatkan betul3 kahwin . kuikui ;)

    ReplyDelete
  9. ✿ emazwan ✿

    masih belom cukup bajet mau kawin..haha.

    ReplyDelete