my BFF...

4:55:00 PM


salam.

selamat petang.
hari ini seperti biasa saje jadual aku.
xde ape yang menarik.
akan tetapi, sebelum ke masjid tadi.
aku sempat check emel ku..
dan aku amat gembira dengan message itu.
haha..salah seorang sahabat akrab ku anta msg ikot fb.
suda lame giler kite owang xcontact.
lagi pown dye ngah practical skarang..
dye mau datang kampus besok..
amat gembira sekali..
bukan nak citer sangat pasal dye.huhu...
nak ditekankan di sini, ramai kawan xpenting,
tapi yang penting kualiti yang ada pada setiap mereka
kuantiti bukan lah satu kebanggaan.
ingat itu..
sekian.

image credits to google

pesanan penaja : sangat susah untuk mendapat seorang sahabat yang sejati.
MySpace

You Might Also Like

14 kutukan membina...

  1. btl, mmg ssh nk cari kwn yg sejati.

    ReplyDelete
  2. MiMiEy :)

    iya..terimas sudi singgah cni.

    ReplyDelete
  3. saya rindu kawan saya..huhuhh..:'(

    ReplyDelete
  4. btl2..kalau ramai kawan tp xde sorg pon nk bersush time kita sush pon xde guna gak.

    ReplyDelete
  5. aku setuju.bukan kuantiti..tp kualiti..

    ReplyDelete
  6. annadzirah

    hihi.terima kasis kerana bersetuju..

    ReplyDelete
  7. nor liyana sana

    saye pun rindu kawan saya.

    ReplyDelete
  8. sugar2 kapas strawberry

    betul tu..
    setujuuu sangattt.

    ReplyDelete
  9. PenuliS

    haha.bagus2..
    kalo ko xstuju, ciap la tadi..hihi

    ReplyDelete
  10. drpd 1000 kwn..1 yg kekal..
    cr kualiti bukn kuantiti..ahakss..=)

    ReplyDelete
  11. dayana

    betulll...
    kualiti amat lah penting..

    ReplyDelete