my 500th followers

5:55:00 PM


salam..

selamat petang..
tajuk entry suda menceritakan segalanya bukan..
huhu..saje je mau post..
blogger lain lagi ramai, beribu-ribu xdek nak bising pown.
tak mengape, post ini ditujukan khas kepada semua follower ku.
terima kasih di atas sumbangan anda sekalian kepada blog ini.
setinggi-tinggi penghargaan kepada nur aisya humaira
kerana dia lah followers yang ke-500 tu..
berdasarkan pemerhatian aku, dia baru nak berjinak lam dunia blogging ni kowt.
macam aku jugak la, newbie.
good luck ye nur aisya humaira
sila beri tunjuk ajar ya otai-otai.
akan tetapi, ingin ditekankan di sini, jumlah followers tak bagi kelebihan apa-apa pown.
keep that in mind ya..?

pesanan penaja : kalau awal-awal dulu pernah gak amal konsep "follow me, i'll follow u". tapi suda lama ditinggalkan amalan itu.
MySpace

You Might Also Like

23 kutukan membina...

  1. tapi dalam hati mu tetap bangga kan kan kan kan..kirenya walaupun x femes orngnya..janji blog menceritakan segala2 nya..karya yang sememangnya gila2 mcm tuannya jugak..:P

    ReplyDelete
  2. tahniah, tahniah...jadi follower yang ke 501 pun dah cukup ok...bila la nak ramai follower macam tuan tanah nih..

    ReplyDelete
  3. tahniah, tahniah...jadi follower yang ke 501 pun dah cukup ok...bila la nak ramai follower macam tuan tanah nih..

    ReplyDelete
  4. hehe..konsep yang bgus tue..tapi bc le blog orang tue dulu ekeke...

    ReplyDelete
  5. Miss ...

    thank you...
    xpenting pown sebenarnye..

    ReplyDelete
  6. nor liyana sanaa

    haha..bangga giler ni...gile2 cket je..

    ReplyDelete
  7. Mohd Fadli

    hihi..terima kasih..
    jangan duk tekan sangat bilangan follower ni..xpenting..

    ReplyDelete
  8. azuan

    hihi...betul..
    read then determine nk follow ke x..

    ReplyDelete
  9. ya x ya, kena bg hadiah pd nur aisya humaira tu kan?..

    ReplyDelete
  10. CgMas

    belum cukup bajet..huhu..

    ReplyDelete
  11. ni bkn newbie lg lau da beratos..
    otai lame neh..uhuh

    ReplyDelete
  12. echah mashuri

    haha..ade2 saje..
    saya budak baru nak belajar.

    ReplyDelete
  13. tahniah tahniah.. semakin hari semakin banyak follower... tetiba jer terasa teringin nak memperbanyakkan follower.. hehehe=p

    ReplyDelete
  14. fara

    haha..tq..
    xperlu jeles..
    xsalah ramai n xsalah xramai followers ni..
    :D

    ReplyDelete
  15. wah ramainye! taknak kasi tips ke? heheh. tahniah :D

    ReplyDelete
  16. Keretapi

    huhu.ramai ke..?
    tips..??
    xde kowt.bia owang follow kite seikhlas hati..

    ReplyDelete