musafir di aidilfitri

5:52:00 PM

salam..

selamat petang..
di petang yang hening ini, aku xtawu kenapa aku layan lagu raya.
s.jibeng - musafir di aidilfitri.

Gema takbir di subuh hari
Menjelang sudah aidil fitri
Tapi hamba musafir diri
Ke sana sini membawa diri

Ayah ibu lamalah pergi
Pergi menyahut seruan Illahi
Tinggal hamba seorang diri
Tiada siapa ingin hampiri

( korus )
Oh Tuhan Yang Maha Kaya
Hamba menangis di pagi raya
Aidil fitri hari bahgia
Tapi hamba dilanda derita

Pusara ayah dan juga ibu
Di pagi bahgia hamba kunjungi
Dengarlah ini ratapan anakmu
Hamba musafir di aidil fitri


kamu penah dengar lagu ni x..?
bez bukan..
haha..jangan marah ha...
oleh kerana kebosanan ini, macam2 aku buat.
t'masuk lah layan lagu raye..haha.


pesanan penaja : tidak sabar menanti raye.
MySpace

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. wooooo, sedapnya durian belanda. buat air lagi sedap, naknaknak ;D

    ReplyDelete
  2. pulak!!! apesal kau layan lagu raya?

    ReplyDelete
  3. Nur Su'aidah

    haha..teringat kampung seyh..

    ReplyDelete
  4. saje je buat sy rindu kampung..tsk.tsk ;(

    ReplyDelete
  5. sugar2 kapas strawberry

    hihi..sy pown merindui kampung..

    ReplyDelete
  6. aku x boleh dengo lagu ni iskkk

    ReplyDelete
  7. amboi..pose xlagi..copat benor melayan lagu raya..hihi

    ReplyDelete
  8. Wanie-san

    haha..membiasakan diri..kui3..

    ReplyDelete
  9. alahai~
    amat teruja mahu beraya.eh aku pun sama!ekekeek...

    ReplyDelete
  10. sbb lagu tu kwn aku suke..dia anak yatim piatu..sedara mara pun dah lost contact..raya pun mcm x raya pada dia sian kan..

    ReplyDelete
  11. echah mashuri

    haha..tidak sabar..

    ReplyDelete
  12. PenuliS

    haha..nanty aku datang uma ko..
    walaupown ko xajak.

    ReplyDelete
  13. Miss ...


    cian nye dye...
    sampai kan salam aku buat dye..

    ReplyDelete
  14. eh kalau raya,xyah je ajak berajak.terjah trs!=P

    ReplyDelete
  15. PenuliS

    haha..iyela..
    nanti aku terjah..

    ReplyDelete