maaf kerana menghampakan kamu

7:16:00 AM

salam.

selamat sejahtera.
kejap lagi kerjaya aku sebagai pengadil futsal sementara akan bermula.
ingin ku jadikan SUPKIDIN sebagai role-model.
ape-ape pown, update dulu kejap.
semalam, mase tegah enak godek-godek nuff
aku t'gelak sorang-sorang ketika melihat di bahagian keywords.
kamu nak tahu kenape aku gelak..?
ade pengguna internet mencari..

"kipas syiling ape yg elok"

tanpa quote tu, aku malas nak save image tu.
hihi..maafkan saya ya kerana menghampakan kamu.
terase bersalah yang teramat sangat.
first yang kuar pade search tu ade lah post aku yang pasal internet slow tu.
ni thumbnails untuk search tu.


maafkan aku.hihi

MySpace

pesanan penaja : aku kah yang bersalah.?

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. kdg2 kita x bermaksud nk hampakan org kan ekeke

    ReplyDelete
  2. haha.
    setakat ni keyword yang masok dekat blog saya semuanya berkait dengan entry..
    d:


    ENTRY BARU ; TUTORIAL Twitter For Beginner.

    ReplyDelete
  3. kah kah kah. Tk. Tk kire. Kw yg bsalah, haha

    ReplyDelete
  4. salah nuffnang dan google...hehee

    ReplyDelete
  5. hik2..mst dia ckp..ceeettt..ak igtkn ape td.

    ckp kat dia gunala panasonic ;)

    ReplyDelete
  6. Izyana Jasmay

    haha.mane boleh cam tu..
    aku innocent.

    ReplyDelete
  7. molmolla

    iya..entry yang lepas..
    :D

    ReplyDelete
  8. sugar2 kapas strawberry

    huhu..pandai2 je kamu..
    hoho..

    ReplyDelete
  9. pergh!!!! kalau aku jadik hang, tobat rasa bersalah sampai mati.... he he...... memang hang bersalah encik rumah ijau. tidak syak lagi!

    ReplyDelete
  10. .s.o.f.i.a.

    haha..sampai cam gitu sekali...
    besh name tu encik rumah hijau..
    huuhu..

    ReplyDelete
  11. ~ ReD ~

    huhu..sangat kelakar..
    :D

    ReplyDelete
  12. hehehe..kesian la..
    tp nak wat camaner...
    bukan salah kite bnda tu nak kuar kat google search kan..

    ReplyDelete
  13. Miss Yan

    haha..betol3..
    bukan salah kite kan.

    ReplyDelete
  14. hahaha apa lagi.. gi ar buat survey kipas siling mana yang elok..

    ReplyDelete
  15. haahha..tergelak dpn laptop sorang2 bc entry neh

    ReplyDelete
  16. Fitrihadi.com

    huhu..nanty la aku g buat..

    ReplyDelete
  17. echah mashuri

    kenape jadik cam tu..?
    haha.

    ReplyDelete