kuih raya yang paling aku suka...

9:57:00 PM


salam..

selamat malam..
malam ni pulak pasal kuih raya..
jangan marah ha..saje je, teringat kenangan aidilfitri ni.
xsalah nak kongsi kan..??
hahaha..
kuih yang aku paling suka adalah.....
hem...rase nye semua jenis kowt..
aku telan je sume..tp yang paling menarik minat aku adalah..
kuih semperit ngan almond london..



ha...bez kan ...??
tapi aku jarang jumpe yang semperit tu kat area umah aku.
selalu jumpe cik almond je..
harap-harap tahun ni dapat la jumpe semperit banyak2.
puasa pown belom, nak raye kan..
kamu sekalian suke makan kuih ape ye..??
MySpace
haha..maafin saya..
sekian.

image dirembat dari google.

pesanan penaja : sungguh tenang malam ini.
MySpace

You Might Also Like

26 kutukan membina...

  1. sy suke tart nenas.. x leh nak diubah3 dah fakta tu.. kompomm.. biaq p orang nak kata apa.. ;)

    Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

    Salah bontot ke selipar?

    ReplyDelete
  2. kau dtg umah aku.spesel aku buat tuk kau!sila terharu.hahaha=P

    ReplyDelete
  3. weh x minat kueh raya hehe suke ketupat je keh4

    ReplyDelete
  4. PinQib

    haha..tart nenas pown ok..sedap gak..
    thanks.

    ReplyDelete
  5. entri ni wat tasha tak sabar nak raye ok...kenapekah wat entri psl raye...meh sy belasah anda ...dush!
    haaa~!
    raya mmg best...best menaikkan berat bdn yg dah sedie berat ni =p

    ReplyDelete
  6. PenuliS

    haha.kamu memang selalu wat aku terharu..haha.

    ReplyDelete
  7. Miss ...

    haha..ketupat pown lagi sedapp..
    huhu..rinduu3

    ReplyDelete
  8. sayatasha

    hye..saya arief.
    haha..saje wat post ni..rindu mau raye.

    ReplyDelete
  9. aku cuma suka kerepek pisang buatan ayah aku je...

    eh?kerepek termasuk dalam golongan kuih raya tak?hehehe

    ReplyDelete
  10. cik panadol

    tu pown sedap ape..
    aku suke jugak..haha

    ReplyDelete
  11. uiksss.. puasa pun belum, sudah buat entry raya ker? cett..

    tp xpe, lyankan.. hehe.. saya suka mkn kueh yg bhn asasnya adlh coklat.. haha.. bolehkah?

    ReplyDelete
  12. Pinky Pixie

    haha..cokelat sedap...
    huhu..konpem abes..

    ReplyDelete
  13. betol2. hati2 mkn choc byk2 yer. huhu

    ReplyDelete
  14. Pinky Pixie

    haha..iya..trimass..

    ReplyDelete
  15. rasenyer hidgn wajib kuih tat dan almond london..huhu..
    jgn lupa kisah seterusnyer kesah bunga api..mercun..hehe..=)

    ReplyDelete
  16. dayana

    ea...almond london bezz....
    haha..trimass 4 the idea..huhu.

    ReplyDelete
  17. SuRayA^i.

    saye pown suke gak..hihi.

    ReplyDelete
  18. tart nenas ar best hoho then nasi impit wahh terliurnya...


    - - -
    Pendapatan Saya Dalam Blogging!

    ReplyDelete
  19. sure xsbar nk raya nie...
    suke biskut mazola, arab, tumpi, n byk lg lah...

    ReplyDelete
  20. effysyazwani & adinashamiza

    haha..sedap sangat3...

    ReplyDelete
  21. Zura

    waa..
    macam2 jenis biskut kamu kenal..
    huhu.

    ReplyDelete
  22. dkpe mat....raya ni aku wat sbekas ke mu...kite pkat mkn rmai2...

    ReplyDelete