keputusan peperiksaan intersesi

7:38:00 PM

salam..

selamat malam..
tanggal 8 julai 2010..
keputusan peperiksaan intersesi bagi UiTM telah dikeluarkan.
syukur setinggi-tinggi di atas apa yang aku dapat.
smile.happy.syukur.
terima kasih kepada lecturer dan teman-teman yang memberi tunjuk ajar dan galakan.
jasa anda semua tidak akan ku lupakan.
terimass..

pesanan penaja : semoga pengajian semester baru ini akan berjalan dengan lancar.aminn.
MySpace

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. Nur Su'aidah

    trimas..
    nati ko belanje aku kepsi.

    ReplyDelete
  2. tahniah..huhu..blaja uitm mana ni??huhu

    ReplyDelete
  3. fideila

    uitm dungun saje..
    hoho..

    ReplyDelete
  4. sugar2 kapas strawberry

    erm2..
    syukur sangat2.

    ReplyDelete
  5. wah..mesti dpt result bagus!
    Tahniah yek... semoga menjadi semangat untuk belajar lagi...hehehe


    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  6. Sumijelly

    xde la bagus pown.
    tapi syukur dengan apa yang dikecapi.
    trimass.

    ReplyDelete
  7. congraTe...



    all the best 4 next sem...

    ReplyDelete
  8. tahniah...rindu kat uitm..hehe

    ReplyDelete
  9. Miss Yan

    pelajar UiTM jugak kah..?

    ReplyDelete
  10. salam'alaikum~
    err, results intersesi da kua?
    nk tgk kat mane ye?
    sy dah bukak student portal, tp xde pon? harap saudara dpt reply di blog saya..terima kasih~ :)

    ReplyDelete
  11. ya Rabbi~~
    maaf..tak perasan pulak tarikh tu 2010...boleh plak sy terlupa skrg dah 2011...haha (^_^)v maaf2~

    ReplyDelete