HIDANGAN ISTIMEWA HARI INI

10:42:00 PM

salam.

selamat sejahtera.
post ini pendek je.
tapi post aku memang pendek je pon..kan..?
hihi...
MySpace
kamu semua taw kan hidangan yang paling aku suka..?
kalo nak taw, bace sini
nikmati lah gambar di bawah ye..
ni je la hidangan yang mampu ditanggung oleh kami seharian.
jangan tergoda lak..huhu

makan pagi + tengah hari.
nasik putih + ayam goreng + teh o ais = RM 4.

makan malam.
nasik goreng kampung + teh o panas = RM 4.

akan tetapi, nasik goreng kampung ni da kureng cket rase dye.
mungkin dibuat secara pukal kowt.
sekian.

pesanan penaja : besok aku kene jadi pengadil, nanti kan kisah nya.
MySpace


You Might Also Like

16 kutukan membina...

  1. haha..ni mmg makanan standard student..;p

    ReplyDelete
  2. adeh, dh tgh lapa ni, tgk pic tu plak, lagi la lapa jawabnya huhu

    Patutkah belasah orang jahat untuk dijadikan pengajaran?

    ReplyDelete
  3. x-po

    haha..jom g mcD..
    ko belanje.

    ReplyDelete
  4. annadzirah

    huhu
    nak ganti gula dalam badan setelah bersukan.
    :D

    ReplyDelete
  5. bru j pas mkn nasik goreng..ihihhi

    ReplyDelete
  6. nak sikit!! (sambil tadah tangan)...
    tetiba jer terasa lapar...=p

    ReplyDelete
  7. makan tadi baca doa makan tak..hehe..

    ReplyDelete
  8. aku pun macam tu gak~

    hahahahaha, ikat perut, pakai bengkung dan korset lagi~

    hahahahahaha

    ReplyDelete
  9. hakimfaridzul

    haha..smpai cam tu skali..
    :D

    ReplyDelete
  10. kau buat aku laparrrrrrrrrrrrrr!!

    ReplyDelete