ENTRI KU YANG KE-200

5:29:00 PM


salam..

selamat petang..
tanggal 10/7/2010..
genap la post aku yang ke-200..
haha..xbanyak pown dari otai-otai kat luar sane tu.
tapi tidak mengape, saya budak baru belajar.
banyak jugak yang aku karang ea..
tapi dalam banyak-banyak ni, yang merapu je yang lebih.
informasi nye kurang..kui3..
tapi xpe, ini blog aku bukan..hahaha.
post aku yang pertama pasal ape ntah.da lupe.
kamu semua boleh membacanya di sini.
tapi 2 entry copy paste je..budak-budak baru nak kenal blog,
biase la.hahaha.
MySpace
pade post ini, ingin ku ucapkan jutaan terima kasis kepada
mereka yang memberi bimbingan dan dorongan..
teguran-teguran kalian akan dijadikan pedoman.
terima kasih juga kepada kamu-kamu yang sudi
singgah di blog picisan ini, yang memberi komian dll.
jasa kamu semua tidak akan kulupakan.
terima kasih semua.

pesanan penaja : aku bukan nak stop blogging, saje je wat ucapan cam cikgu besar cket.haha.
MySpace

You Might Also Like

12 kutukan membina...

  1. tahniah!! dah 200 post ek.. sy x spi lg 200.hikhikhik

    ReplyDelete
  2. Cik Shiqa

    haha..tq2..
    nanty sampai la tuu..
    all the best.

    ReplyDelete
  3. bagus2!!!two thumbs up..truskn..=D

    ReplyDelete
  4. Fatin Aliyya

    haha..double thumbs up tuh..
    tq3..

    ReplyDelete
  5. so cool.. i havent reached 200 also =P

    ReplyDelete
  6. kenwooi

    haha.tq..
    sebenarnye xsampai 200 ag.
    plus minus draft, n yang belom dipublish..kui3.

    ReplyDelete
  7. dasat hang..tahun ni je dh 200????O_O

    Latest Entry : GengBlogger Gathering, Here We Come!

    Anda mungkin meminati entry ini <a href='http://journey-of-red.blogspot.com/2010/07/pengakuan-terbuka-aku-curang-pada.html>Pengakuan Terbuka : Aku Curang Pada Kekasihku!</a>

    ReplyDelete
  8. ~ ReD ~

    haha..mane ade tahun ni 200..
    campur ngan tahun lepas lah..
    haha..saya budak baru belajar la.

    ReplyDelete
  9. tahniah...byk doh entry ye...

    ReplyDelete