DIALOG BERSAMA PENGARAH

12:29:00 AM

salam.

selamat sejahtera.
terima kasih kepada kamu semua yang masih sudi singgah di sini.
sebentar tadi, aku b'sama rakan-rakan telah ke dialog b'sama pengarah
kampus ni, aku bukan minat sangat bende cam gini.
tapi ingin mengetahui apa permasalahan yang ditimbulkan kali ni.
agak hangat jugak la suasana malam ni walaupun cuaca nak hujan.
pelajar ada pendapat masing-masing.
pihak pengurusan pula ada pendapat mereka.
huhu..aku tidak tahu aku ni side mane.
rasenye aku amik b'kecuali kowt.
student pown ade wat salah, pengurusan pown ade salah gak.
kita kan manusia, mane ade yang sempurna.
walau macam mane b'beza pendapat sekali pown, majlis tadi b'langsung dengan aman.
xde p'tumpahan darah..thats good.
tengok la gambar yang sempat di snap menggunakan lensa buruk.



sekian saje untuk hari ini.
adioss.

pesanan penaja : kerinduan terhadap kampung halaman.

You Might Also Like

10 kutukan membina...

  1. hurm..best ak tue..ha,kita parti bebas la nie? kih3.. oh ya! betul tue..suma ada salah..yg penting kita perbaiki diri..kan? :)

    ReplyDelete
  2. Amir Izzat

    yeah2..
    same2 perbaiki diri..
    :D

    ReplyDelete
  3. tahniah , majlis berjalan lancar .
    ;)

    ReplyDelete
  4. alisha

    ye..tahniah kepada penganjur.

    ReplyDelete
  5. AyanaAsham

    haha..lame giler xdengar citer..
    kemane menyepi..?

    ReplyDelete
  6. klau memasing xnk mengaku salah susahlah nk selesai...

    ReplyDelete
  7. nmieha

    sek2 mung jah nok merit nyo..
    budok2..
    haha..aku xsey doh.

    ReplyDelete