botol susu ku

5:39:00 PM


salam.

selamat sejahtera.
disebabkan kerinduan yang teramat sangat kepada kampung halaman.
minda ku terbang seketika ke alam kanak-kanak.
da name kanak-kanak kan, mesti la ade botol susu.
kanak-kanak mesti minum susu.
tapi aku xminum susu mase aku kecik dulu.
kamu semua pown mesti ada minuman kegemaran masing-masing kan..?
bagi aku yang cute sangat mase tu lebih prefer milo..
aku pown xtaw kenape suke milo.
tersangat lah enak rasenye umpama terbang di langit biru.
MySpace
aku ingat lagi botol yang selalu aku gune mase kecik-kecik dulu.
aku da illustrate cket-cket gune paint.
jap ag kamu tengok ya..
kalo xdapat minum dalam botol tu, memang riuh umah nenek aku 2.
kene cari jugak, kalo x, memang aku xminum la lam botol lain.
kejam x..??
x kan, aku kan dak baik.haha..
sekarang, saksikan lah karya agung dari budak poyo ini..


jangan gelakkan aku plak.
aku pown xtaw kenape kaler pink.
aku pown da lupe sape yang beli kan.

pesanan penaja : kan bagus kalau aku dapat jumpe botol tu balik.
MySpace

You Might Also Like

25 kutukan membina...

  1. kehulu ke hilir dgn botol susu dan bantal bucuk..lawak gler..hehe..

    ReplyDelete
  2. ololoo...

    nak botol syusyu ye...

    sian die...

    haha =)

    ReplyDelete
  3. wah, sama perangai mcm adik saya.
    mesti nk botol susu yg sama.
    kalau lain mula la merengek.
    lawak+lawa la botol susu warna pink 2.
    comei sgt.
    hahaha

    ReplyDelete
  4. dayana

    haha..bantal bucuk xde okeh..
    :D

    ReplyDelete
  5. LuVidA^^

    dulu2 je nak.
    sekarang tidak sudah..
    haha

    ReplyDelete
  6. MiMiEy :)

    haha..
    itu karya agung tu..
    kalo jual mahal tu.

    ReplyDelete
  7. comey gile botol susu kaler pink... dah tu minummilo.. memang sihat sungguh lah.. :D

    ReplyDelete
  8. elmo blurb

    sihat dan cute..
    haha..
    :D

    ReplyDelete
  9. weh..kalo jumpa bantal busuk aku,tolong amekkan skali ek..
    haha..

    ReplyDelete
  10. marina anakcikbob

    haha..kalo jumpe aku nak g pajak gadai.

    ReplyDelete
  11. eh..jangan la..
    aku da jumpa pembida yg membida paling tinggi ni..

    ReplyDelete
  12. marina anakcikbob

    haha..kalo jumpe aku nak g pajak gadai.

    ReplyDelete
  13. eh klu jumpa nk watpe dgn botol tu wkakaka

    ReplyDelete
  14. sy xsuke minum milo..minum mst pening ;(

    ReplyDelete
  15. he..

    xsuka minum susu~
    ada x botol susu ek...;D

    ReplyDelete
  16. Miss ...

    haha..nak kasik kat muzium.

    ReplyDelete
  17. sugar2 kapas strawberry

    haha..milo la bez..
    :D

    ReplyDelete
  18. aishahumairah

    nape xsuke..??
    susu pown bez..

    ReplyDelete
  19. mcm gegirl je kaler pink!!

    nota:slmt pg bro.wa tgh siap nk p keje.sggh MALAS!!

    ReplyDelete
  20. PenuliS

    2 mase kecik dulu..
    mase cute2..
    sekrang da t'lebih cute.
    haha.
    xusah g keje..
    duk umah..

    ReplyDelete
  21. cute kah kau?aku cuba bygkan 5 saat saje.huh...hingus meleleh je!botol susu bergayut kt mulut.ekekeke..=P

    ReplyDelete
  22. PenuliS

    haha..ko memang jeles ngn aku yang cute ni kann..?
    haha.

    ReplyDelete