award dari cik lassie

9:22:00 PM

salam..

selamat malam..
sambil2 tggu kfc datang ni.
hapdate blog kejap.
malam ni aku telah dianugerahkan award oleh cik lassie
huhu..
rase berbesar hati..
mau tengok award nya..??


ha..cantik bukan..

1: Anda mesti beri pujian pada pemberi award ni:
huhu..kamu yang ade kelapangan mase sila lah ke blog cik lassie ni.
hot orang nya.
cantik pulak blog nya..
huhu..ayat bodek.
tp memang bez pown blog dye..
kemas, xmcam blog aku.huhu.

2: Sila beri award kepada 10 blogger yang lain;
akan ku beri kepada mereka2 yang terpilih..haha.

3: Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ini
kalo aku ingat la..huhu.

4: Bagaimana anda boleh digelar blog yang best and great?
ntah..xpenah t'pkir pown.kui3..

pesanan penaja : terima kasis cik lassie

You Might Also Like

6 kutukan membina...

  1. aku ambik award.dh kata wajib kan!!=P
    tp aku nk gak kfc...hahaha..

    ReplyDelete
  2. miahahahah! aku kena buat ke derrr?? tunggu ya majlis kahwin tak settle nih :D

    ReplyDelete
  3. PenuliS

    kfc suda abesss..
    harap maklum..

    ReplyDelete
  4. Nur Su'aidah

    ha..?
    sape kah yang kahwin..??

    ReplyDelete
  5. kasi sy award ni cpt!..
    sy paksa.ahahaha ;)

    ReplyDelete
  6. sugar2 kapas strawberry

    ha..amik laa..
    sila kan ye..
    jangan malu2..

    ReplyDelete