APA YANG BEST DENGAN DOTA?

11:15:00 PM


salam.
selamat sejahtera.
ade sape-sape xkenal DOTA..?
alaa..game tuu..
kalo yang xkenal lagi tu google la ea..
next question, sape yang suke main DOTA..??
angkat tangan nak tengok..
aku xangkat okeh..
soalan lain lak..
ape yang best nye ngan game ni...
leh x yang addicted ngan DOTA ni kasik sebab dye..



lain orang lain minat nye kan..
tapi aku xpernah lagi main game ni.
belum jatuh minat lagi.haha..
bagi yang minat giler game ni, share la ea sebab kamu minat game ini.
MySpace
ku ingin taw sebab nya.

images credit to goole.

pesanan penaja : aku lagi suka main plant vs zombies

You Might Also Like

38 kutukan membina...

  1. ader pernah tgk boyfiee maen. sumpah x paham. haha :P

    ReplyDelete
  2. budak kelas selalu lepak cc dari pagi sampai malam hanya kerana dota ni...last2 kelas pun datang lewat ngan muka seposen tak cukup tidur.. huhuhu...

    btw..
    ingt kan dota = d.o.t.a (dunia orang takder awek..) hehehe

    p/s-sesungguhnya diri ni agak jahil coz tak tau apa dota...

    ReplyDelete
  3. dota. kat matrix dulu, dak laki addict benda nie. asik2 dota. xpaham aku. adoyai. huhu

    ReplyDelete
  4. sllu sgt dgr...tp ntah ape jnis game pom xtaw,,,
    knape laki suka sgt dota?best ke?

    ReplyDelete
  5. I hate dota. sebab my bf xlayan I cam xkesah I , sebab dota, ,marah camne pon dia ada dota, pengganti GF.

    ReplyDelete
  6. arief nanti aku post tentang dota ni...special oder buat mu haha..sbb ramai yg tnya pasal game ni

    ReplyDelete
  7. ni bukan kutukan membina..ni nak tanye mane ko pg weh..lame aku tgk tak lepak blog aku....acehh cehhh bz ker????

    ReplyDelete
  8. lelakicelikIT + DOTA = xdapat d pisahkan..
    mencik!

    ReplyDelete
  9. bf sy addicted gile dgn game ni. sgup duduk 5,6 jam kat cc utk mendota. sguh mengarut. =.='

    ReplyDelete
  10. pernah maen tapi tak pernah addict...hihi

    ReplyDelete
  11. plants vs zombies. like like like jgk!!! XD

    DOTA ade mkne laen tau. Dunia Orang Takde Awek =P

    ReplyDelete
  12. fara

    aku lebih kuwang ngn kamu je..
    xpenah terdetik hati nak main bnde ni.

    ReplyDelete
  13. syAzAnA

    aku yang laki pown xpaham..
    haha..
    :P

    ReplyDelete
  14. echah mashuri

    mane la sy tawu..
    bukankah sy bertanya kat ats tu..
    hahaha
    ;D

    ReplyDelete
  15. suhaida shukor

    i dislike DOTA.
    :D
    GF sy = bola.

    ReplyDelete
  16. bilis

    bagus la..
    kasik power2 cket..
    nk taw gak ape yang best ngn game ni

    ReplyDelete
  17. like my roomate(girls) memang gian dengan DOTA...Kalu plant vz zombie tu memang best..

    ReplyDelete
  18. Ms AiReEn MoHd

    haha..
    kamu rindu aku kah..??
    aku kesibukan dengan kerje..
    dan rumah tangga.
    ;P

    ReplyDelete
  19. marina anakcikbob

    haha..
    arief + ensem = benar
    kan..??
    :D

    ReplyDelete
  20. Pinky Pixie

    haha..mendota..
    ayat baru tuu..
    :D

    ReplyDelete
  21. Azuan

    aku lak xpenah main n xkan main.

    ReplyDelete
  22. SuRayA^i.

    plant vs zombies the best..
    :D
    baru tawu lak makne lain tu.

    ReplyDelete
  23. dayana

    girls pown main gak ea..
    dasyat...
    :p

    ReplyDelete
  24. MONSTER KILL ! haha

    i suck in DOTA , i am always the first to be killed

    ReplyDelete
  25. opismet ada gak obses natang nie.... nate sunggoh!!!! mai opis lena.....

    ReplyDelete
  26. Dota....
    Strategy game.....
    GG...Grafik Gempak....
    ....Bila main baru tahu feelnya...
    aku suka ayat nie...
    Rampage....


    Plant vs Zombie....
    game bagai wabak kat gemia3 pada sem lepas......
    akulah pembawa wabak ini...

    arif adict for this game.....

    ha...ha...ha..

    ReplyDelete
  27. xpna try pun main..kecik2 sgt orang die..kehkeh..last main gam camni pun redalert tuh

    ReplyDelete
  28. v a m p i r e

    me suck too.
    haha..

    ReplyDelete
  29. kodok hijau the ghost writer

    xde..nanti aku develop game tu.
    :P

    ReplyDelete
  30. hentakbelipat

    kecik cam mainan.
    red alert aku paham lagi jalan citer dye.
    yang ni xpaham langsung.

    ReplyDelete
  31. maaf.aku tk man game.main bola jaring je..

    ReplyDelete
  32. PenuliS

    haha..aku pown same..
    aku main congkak je.

    ReplyDelete