TIPS UNTUK BERJAYA BAGI YANG MALAS BELAJAR

12:07:00 AM


"it is hard to climb up a hill than down, but the view is the best from the top"


salam..
selamat malam semua.
entry malam ni pendek je..kowt..
nk share TIPS UNTUK BERJAYA BAGI YANG MALAS BELAJAR..
kamu semua sudah bersedia..??
okeh..
MySpace

yang pertama sekali..
kamu haruslah taat perintah ALLAH dan meninggalkan laranganNya.

yang kedua sekali..
kamu hendaklah mentelaah pelajaran secara berhemah.
tingkatkan usaha..jangan cepat mengalah.

siap.
senang je kan.

pesanan penaja : mane ade jalan mudah nak berjaya kan.?
kalo kamu malas, mane leh berjaya..ye dak..?
MySpace

You Might Also Like

30 kutukan membina...

  1. hahaha... betul2 setuju sangat.

    nana singgah sini jap ye...

    ReplyDelete
  2. nana

    kenape stuju..??
    singgah lame pown xpe nana..

    ReplyDelete
  3. Betul3x. Sebelum memulakan sesuatu, tetapkan niat di hati untuk melakukan sesuatu kerana Allah SWT. Bukan sebab nak lulus di dalam peperiksaan semata-mata. Sebab tu, ilmu tak pernah nak kekal.

    (Source : my Daddy)

    (http://ohmonstar.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. Khairunnisa'

    yup..thats soo true.

    ReplyDelete
  5. sebenar nyer ada jalan mudah ntk berjaya.. tp persoalan dia adakah jalan tersebuh di redhai-Nya atau x..

    nice aa bro!

    ReplyDelete
  6. btol mmg takde jln pintas hehe

    ReplyDelete
  7. ye.. betul tu.. tapi klau saya tetap malas? XD

    ReplyDelete
  8. Miss ...

    betoll..
    yang ade cume cepat atau lambat..
    kowt.

    ReplyDelete
  9. P A U L I N E

    malas = xberjaya..
    :p

    ReplyDelete
  10. hehe... maka.. kene ar rajin gak.. hehe

    ReplyDelete
  11. velasrizal

    haha..trimas kerane stuju..

    ReplyDelete
  12. sugar2 kapas strawberry

    senang giler an..

    ReplyDelete
  13. yup btul tu...
    tiade jln mudah tuk berjaya..

    "usaha tangga kejayaan"

    ReplyDelete
  14. Ervina Razali

    haha..trimas ya..
    betul apa yang kamu cakap itu.

    ReplyDelete
  15. jgn malas2..x elok...

    p/s..btw, malas itu indah..hahha

    ReplyDelete
  16. Wan Haffiz

    haha.
    xpenah ku dengar malas itu indah.

    ReplyDelete
  17. lorr..x penah dgr ek..mujur la ak ckp...kn da dgr tu..malas itu indah..sebab bleh tido banyak..kah2

    ReplyDelete
  18. sangat2 rajin bebual..
    rajin makan
    rajin jalan2
    dan paling penting saya rajin bershopping!!

    ReplyDelete
  19. betul...nk pnjt mmg ssh...p lau trjun sng kn...kite sewa heli ps2 pkat terjun kt ats bukit...

    ReplyDelete