special entry : sugar2 kapas strawberry

8:10:00 PM


salam..

selamat malam semua..
jangan betulkan komputer anda..
ini belog saya_aRief.
entry khas ini ditujukan kepada beliau.
die xtaw pown aku nk wat entry ni..
haha..xpe kan..?
die xmarah nye..die baek..hihi..
beliau adelah salah sowang blogger gak..yang otai la..
sekali die post entry ramai yang komian..
femes la..blog dye pown cantik..cute mute gitu..
tersusun rapi, sejuk mate m'mandang...
aku saje je wat entry ni cz dye rajin singgah blog aku.
rajin plak bagi komian..hihi..trimas yaa..
teroskan perjuangan kamu sebagai seorang blogger otai..
terimas kerana sudi singgah di blog picisan ini.
sekian.
MySpace

image credit to google.

pesanan penaja : lain kali aku wat entry pasal mereka yang rajin2 singgah blog aku ni ye..jangan amik ati..aku sayang kalian semua..
MySpace

You Might Also Like

18 kutukan membina...

  1. yeah2 jgn lupa wat tuk aku gak ekk ekeke

    ReplyDelete
  2. Miss ...

    jangan lupa..
    akan ku buat tuk kamu.

    ReplyDelete
  3. ish3...aku punye bila lak?hahaah=P

    ReplyDelete
  4. PenuliS

    sabar ye..
    nanty ade la tu..

    ReplyDelete
  5. bagus lah.. menghargai kenalan blogger dgn cara mcm ini..:D

    latest entry Review Filem Knight and Day

    ReplyDelete
  6. ahahaha...bila awk buat n3 nih??
    terkejut sy..ni pon jmpa kat linkwithin masa nk jenguk cni.
    kekekekeke.blush2.
    bila msa plk sy otai.ahahah
    blog punyerla sememeh.hak3.
    btw trimas ye.masih lagi terkejut ;)

    ReplyDelete
  7. sugar2 kapas strawberry

    haha..baru dye perasan..
    kui3..
    xpe2..
    tq kerana masih sudi menyinggah di cni..

    ReplyDelete
  8. wah femes cik strawberry kite..
    yela dia dak baik yg x sombong..

    ReplyDelete
  9. .sweet-ants.

    betui3..
    owang nye sangat baik..

    ReplyDelete
  10. dia mmg hiperaktif...sy knl dia..he

    ReplyDelete
  11. soffya cik bulan

    haha..memang..sampaikan salam buat dye..

    ReplyDelete
  12. hahah...kak linn suda blushing...:p...

    ReplyDelete