kering

9:43:00 AM

salam.

selamat pagi.
ape khabar..?
cuti ku semakin sampai ke penghujung nya.
sadis..
MySpace
anyway, hidop harus diteroskan..
erm..ade sape2 nk tolong update blog aku ni x..?
haha..ini kerana aku suda kering otak nak tulis entry.
hati aku pown makin kering..
tambahan lagi, cuace pown kering..
jadi mood blogging tu merudum la sikit.
nanti da masuk sem baru, naik balik la kowt semangat blogging ni.
akan ku blogwalking dari utara ke barat, selatan ke timur laut.
haha..terimas kepada yang sudi datang sini.
sekian.

pesanan penaja : banyakkan minum air ketika cuaca kering, elakkan hidrasi.
MySpace

You Might Also Like

18 kutukan membina...

  1. n i k l i s a

    haha..kalo da kering nak wat cam ne..
    ades.

    ReplyDelete
  2. jom, sama2 pulang ke dungun..

    ReplyDelete
  3. nmieha

    mung g dulu la..
    aku lambat lagi.
    haha.

    ReplyDelete
  4. cpt2 la ko naik sem baru..
    nnt ko xkering da..
    basah je ngan entri2 baru

    ReplyDelete
  5. Ervina Razali

    haha..nanty nk belaja lak malas.
    kui3..

    ReplyDelete
  6. haah.meh sini bg email ngan password...boleh tolong updatekan kasi hancus...hahahhaa...gurau je...

    ReplyDelete
  7. ko nk tolong aku update blog tak? hehehe :)

    ReplyDelete
  8. sila jgn kering..lalallalala

    ReplyDelete
  9. Jeb@t kEmb@li

    xmboh eh ambe..
    haha.

    ReplyDelete
  10. Zura

    ceh...
    owang serius..
    die bilang main2..

    ReplyDelete
  11. Nur Su'aidah

    kamu memang sengal.

    ReplyDelete
  12. kurangkn bermnain...yeaaaa

    ReplyDelete