CSI Versi Malaysia

8:16:00 PM

salam..

apa khabar..?
saya suda di kampung..
hoho..gembira..
kali ini mau share ini cerita.
ari tu mase tengah enak2 belasah nasik ayam..
deria ku disentap oleh 1 van ni.
van yang masukkan duit lam ATm tuh..
van yang malang ini t'sangkut kat tunggul kayu..hoho..
macam cacing kepanasan aku tengok van nih..
ade kaitan ke..??
haha..xkesah..
nak reverse sangkut, g depan pown sangkut..
last2 lepas gak..ade care dye..
ape2 pown tengok la ilustrasi aku sebagai CSI Malaya ni.
jangan gelak pulak..

klik tuk tumbesaran..
haha..ade paham x situasi dye..?
xpe2..ni gambar yang betol..

sekian..

pesanan penaja : berhati2 di jalan raya, dan di tepi jalan raya. saya minat CSI tapi sekarang dalam mood "LEVERAGE".

You Might Also Like

14 kutukan membina...

  1. haha tak leh blah lukisan ala csi ko...

    ReplyDelete
  2. azuan

    haha..tuh free hand..
    xpakai short hand ag.

    ReplyDelete
  3. sugar2 kapas strawberry

    haha..mane bleh..
    xlarat..
    lagi pown sukar.

    ReplyDelete
  4. alalaa..
    comel gile katun van uh..
    hihihi :DD

    ReplyDelete
  5. Be LoVeLy

    haha..ade bakat kan.?

    ReplyDelete
  6. kena angkut gune kren lah cm tue br xsangkut...

    ReplyDelete
  7. Zura

    xperlu..ade teknik dye mau buat..
    hoho.

    ReplyDelete
  8. ade...
    comel...
    nie yg nk soh kamoo lukis plan tok saia...hehehe :PP

    ReplyDelete
  9. nurul amira

    ncem macam saya..
    hihi.

    ReplyDelete
  10. pandangan ketika makan di kedai bu7yung...

    ReplyDelete
  11. @ fulas

    hahaha..
    tepat dua kali.

    ReplyDelete