bosan

11:16:00 PM

salam..

aku sungguh bosan ini malam.
exam da dekat..
study belom lagi..
ape mau jadi kan..
tapi ape2 pown tiket sudah dalam genggaman..
yang memisahkan aku dengan kampung sekarang hanyalah 1 paper.
QMT 161..
akan ku bunuh kamu sekejam2 nye..
bus kul 1 tengah hari.
aku habis exam kul 12..
sempat la kowt...



sekian

pesanan penaja : sayangilah kawan2 anda..mereka adalah permata yang berharga.
MySpace

You Might Also Like

25 kutukan membina...

  1. gud luck in ur exam...dah g study!

    ReplyDelete
  2. diploma dkt uitm ke? junior pun ada gak amik shortcourse qmt161. this wednesday exam kan? gd luck! :)

    ReplyDelete
  3. cik panadol

    trimass..
    stdy last2 minute.

    ReplyDelete
  4. good luck !
    saya sayang kawan saya juga .
    heee..

    ReplyDelete
  5. Lala Lulu

    huhu..trimas..
    syg betol3..

    ReplyDelete
  6. gud lux! smoga leh blk kg ngn tenang ;)

    ReplyDelete
  7. PenuliS

    terima kasih..
    sangat teruja..

    ReplyDelete
  8. sugar2 kapas strawberry

    hihi..da memang 1 paper je.

    ReplyDelete
  9. lg dh nk dekat lg kuat kg halaman melambai2...

    ReplyDelete
  10. uitm mane uh ? what course ?

    jempot lihat blog dan tingglkan jejak yee :D
    aiz batu campur - tips mengelakkan perut buncit, haha

    ReplyDelete
  11. Kau telah men'jeles'kn aku!!cissssss...=P

    ReplyDelete
  12. smartnyer........

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    jaket...

    ReplyDelete