AKU MENANG £1,000,000

12:28:00 AM

salam..

last entry sebelum tidur..
haha.
aku menang £1,000,000
haha..kowang caye x..?
ish3..aku leh blanje kowang kfc, mcD, ape ag..?
pizza hut...?
smua boleh nye..
mau taw dari mana aku dapat duet nih..??
hahaha..
MySpace
jangan jelez ma..

sila klik tuk tumbesaran..

pesanan penaja : ingat senang2 ke owang nak pecaye..aduss..
MySpace

You Might Also Like

26 kutukan membina...

  1. kalau lah betul2 dh lama sy kaya,,berlambak email msuk sal nie..

    ReplyDelete
  2. sHaiRA haIFA

    haha..
    same la..
    tp ni jumlah yg agak banyak la dari yg laen2 penah sy dapat..
    kui3..

    ReplyDelete
  3. perghhhhh
    if ikutkn....dh kaya raya dh....
    ala...xkaya pn,blnjer ar kfc....
    weeeee

    ReplyDelete
  4. kalau betul,jangan lupa belanja ya!

    ReplyDelete
  5. aku pun dh menang gak!hahaha=P

    ReplyDelete
  6. [[iidyLL_iceneSS]]

    haha...pitis xde eh mau blanje kfc..haha.lain taon boley la..

    ReplyDelete
  7. Rara Nasiha

    dah lupo dah nak blanje..
    kui3..

    ReplyDelete
  8. haha. sama la kita jugak.

    banyak gak dpt msg macam tu.
    ramai betul yg nak bagi duit. kihkih.

    ReplyDelete
  9. a i d a ;

    ntah la.kalo bagi yang betul xpe gak.

    ReplyDelete
  10. haha. slalu gak dpt emel cmtu
    kalau dpt btul duit tu kan best
    kayo den kayo!;p

    ReplyDelete
  11. aisyah bet ^^

    haha..ntah la..kalo dapat duet betoll bez gak..huhu

    ReplyDelete
  12. kalau betoi takkan blanja kfc jer kot...... paling2 bagi la sorang sebijik restoren kfc tu buat modal berniaga.....

    ReplyDelete
  13. .s.o.f.i.a.

    haha.boleh sangat la..
    ko jadi manager..
    mau.?
    hihi.

    ReplyDelete
  14. menang loteri by email!!hahaha..mengong punye org yg sent email tu!haih...kasiklah btl2,sng idup!!hehehe...

    ReplyDelete
  15. DAH BANYAK DPT KALAU BETUL DAH JUTAWAN CIKHEL NIH!WAKAAKH

    ReplyDelete
  16. PenuliS

    haha..ntah la dowang nih..
    kasik yg tipu je.

    ReplyDelete
  17. helena's

    huhu..iye..same la.
    jutawan muda..
    xpakai nuffnang da nanty.

    ReplyDelete
  18. sugar2 kapas strawberry

    haha.boleh saje..

    ReplyDelete
  19. adiah 2...ambik je la...leh aku merasa mc\d...

    ReplyDelete
  20. @ fulas

    ceh..mcD..
    itu saja pintamu..
    nipisss..

    ReplyDelete