TIPS MUDAH UP TRAFIK

11:37:00 PM



salam.
entry ini short je..
tips senang je tuk up trafik kowang.
MySpace
as easy as ABC.
blogwalking + comment kat entry.
kalo kebiasaan nye kiter tggal link kat shoutmix tuh,
tuan tanah tuh akan lawat la kalo die on9 time tuh.
kalo die xon9...?
peratus die nk lawat balik 2 agak sukar la kan.
tp kalau kiter tggal komen kat post die,
can nk die lawat balik tu tggi la cket..
lagi pown, kite da komen kan..
biase nye, "what u give, u get back"
haha..betol ke idok peribahase tuh..
correct me if i'm wrong..
terimas..

image credit to google.

pesanan penaja : sila beri tunjuk ajar ye..saya budak baru nk up.
MySpace


You Might Also Like

29 kutukan membina...

  1. hohoo... setuju2...

    lagi 1 ko tertinggal... kalau letak komen...

    choose name/URL sorang orang klik akan terus ke blog.. ahaks~

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas nasihat
    nak2 pada sy yg baru je masuk dunia blog ni
    hehe

    ReplyDelete
  3. En iLham

    same lah kite..
    sila beri tunjuk.

    ReplyDelete
  4. ko xdtg pon blog aku?? hahahahaahha

    ReplyDelete
  5. Nur Su'aidah

    blog ko da otai..
    haha..da ramai visitor..

    ReplyDelete
  6. i think the important one is the content =)

    ReplyDelete
  7. betol tu...cara yg mmg senang...nampak la cikit kita hargai blogger len...

    ReplyDelete
  8. Jgn ada lampu merah..udah.kang x naik2 traffic..hehehe..

    ReplyDelete
  9. nie hah dtg nk mnfolow lu blek..huhu
    eh2..dh folow uper yer..mau tggal komen lak..

    ReplyDelete
  10. Syafiq Kadiran

    betoll.
    ko memang menghargai aku..
    kui3..
    trimas.

    ReplyDelete
  11. PenuliS

    pasai apa ada trapik light plak..
    haha.

    ReplyDelete
  12. Gua try ye..!

    (sebenarnya, gua komen orang ni untuk buat penulis rasa dihargai saje. Tapi kalau lu nak jenguk balik blog gua, apa salahnya..)

    *lu ni follower yang ke dua blog gua..(serius)

    ReplyDelete
  13. Sang Harima

    aku sungguh terharu...
    trimas..

    ReplyDelete
  14. kalau tuan blog rajin, dia akan tengok mesej shoutmix dia yang previous

    ReplyDelete
  15. akuvision

    betol gak tu..
    tapi kalod die rajin la.

    ReplyDelete
  16. oo begitu ye..
    mmg pon..sbb sy kdg jrg online..
    tp bile on9 tu sy akan balas balik kunjungan mereka y pernah tgalkan jejak di blog sy.

    ReplyDelete
  17. ziha

    iya...
    trima kasis sudi datang.

    ReplyDelete
  18. baru blajar ke?cam da pro jek..huhu

    ReplyDelete
  19. tinggal komen terbaik. itu yg pasti. sudi jenguk la saya

    ReplyDelete
  20. @Nina Nurziana

    bagus...

    @achoy
    betul..komen la banyak2..

    ReplyDelete