PROMOTER YANG @)&(#!@#_!!

7:24:00 PM


salam.

ari ni mau citer 1 cerita..
betol ka ayat cam gitu..
xkesah..

MySpace
pada satu ketika dahulu.
seowang budak yg poyo ingin mencari spasang sluar
untuk dipakai pada hari raya aidilfitri.
dia b'sama kawan nye telah ke pasar raya t'kemuka dekat cni.
mereka pergi ke bahagian pakaian orang dewasa.
kawan budak poyo telah m'milih spasang sluar.
budak poyo itu pon tanpa b'lengah m'milih sluar nye.
die telah mencuba b'berapa pasang sluar t'tapi tidak padan dengan nye.
budak poyo telah m'minta bantuan dengan seorang akak yg b'kerja di situ.
akan t'tapi, akak itu dengan bengang nye mencari sluar utk budak poyo itu.
budak poyo dan teman nye teros m'bayar di kaunter.
akak promoter itu telah mengguris hati budak poyo.
nasib baek lah budak poyo itu masih ensem ade sdikit kesabaran.
sekian.

pesanan penaja : dah memang keje akak kan cari2 baju/sluar tuk customer, nk bengang pasai apa..???
aku sungguh tidak mengerti..
MySpace

You Might Also Like

19 kutukan membina...

  1. period maybe? oops~ tak pun gado dgn bf. :))

    ReplyDelete
  2. Alynn Notnot

    urusan keje ngn pribadi xleh campur..
    hoho..

    ReplyDelete
  3. aku pn pnh kene cm budak yg nk beli slua tu..s0mbong gile dyowg nie..tamo senyum sikit pn..gigi xde agaknye...

    ReplyDelete
  4. baik jangan beli jer dengan akak pemalas tu.
    hehe



    Latest:Piala Thomas: Strategi Yang Menjadi

    ReplyDelete
  5. Ervina Razali

    haha..ade ke cam gitu..
    kui3..

    ReplyDelete
  6. bysa la tue..prmoter mmg prgai cm hmpeh sket..dh kje kna bt la..pnah kna n myampah law nk mntak tlg..huh

    ReplyDelete
  7. MISH LOLIPOP

    hoho..ntah la dowang nih.

    ReplyDelete
  8. dia jeles kot ko beli suar baru..

    ReplyDelete
  9. violetless

    banyak la die punyer jelez..haha..

    ReplyDelete