PENANGAN AF!!

5:10:00 PM


salam..
selamat petang smua..
cuaca hari ini begitu panas..
hampir mencecah 0.5 takat beku..
berpeluh boleh capai 1 baldi..
ape2 pon, ayuh kembali ke tajuk entri..
haha...sebelum keluar makan tadi,
aku telah ke restroom level ku iaitu di level 3..
level nih student xramai sgt.
so, tandas die kosong je la..xperlu queue lame2.
tatkala aku melangkah ke dalam tndas t'babit.
t'dengar suare yg kuwang merdu datang dari bilik mandi yg hujung.
suare itu belum pernah ku dengar sebelum ini.
tetapi aku hanya menahan diri ku daripada
ketawa terbahak-bahak.
seorang student yg tidak ku kenali sdg test lagu baru die.
MySpace
hahaha..
aku rase die minat giler2 ngan AF nih.
tp aku respek la mamat tuh..
nyanyi lagu mat salleh der..
tp aku xpaham la lagu ape..
maybe lagu2 old skool kowt.
xpown lagu 2 t'lalu sukar tuk aku fahami.
higher-level punyer lagu..
kui3..
ape leh buat, tadah telinga je la kiter ni.
aku keluar dari itu bilik sambil tersengih kambing dan menggeleng2 kepale.
haha..

pesanan penaja : cintailah alam sekitar, kurangkan kesan pemanasan global.
MySpace

You Might Also Like

12 kutukan membina...

  1. Jalan-jalan dari innit, singgah sini..

    ReplyDelete
  2. ala mamat tu masa audition af dia kena reject

    ReplyDelete
  3. kdg2 sy pon suke gak nyanyi dlm toilet.hihihihi..

    ReplyDelete
  4. aku rasa dia test vokal jek.mana lah tau ade yg puji2 dia pasni kan?hik3..

    ReplyDelete
  5. sugar2 kapas strawberry

    kadang2, sy pown suke..haha.

    ReplyDelete
  6. PenuliS

    a e i o u..
    itu vokal..
    konsonan xde test kah..?

    ReplyDelete
  7. dia lum sempat belajar yg len2 lagi.kau skodeng lg bro!!eh bkn skodeng mata tp telinga..hahahaha..

    ReplyDelete
  8. PenuliS

    ceit..
    ade ke skodeng telinga..
    belom penah ku dengar..

    ReplyDelete