LELAKI DAN WANITA [18SX]

6:20:00 PM

SALAM..
pada petang ini, mau isi mase t'luang
dengan share something ngan kamu2..
hoho..ayat poyo sekali lagi..
lihat 2 gmbar kat bawah yer.







huhu..amacam..??
ade yang baek, banyak yang merapu..
kui3..
ape nk jadi la kan..
sape yg salah..??
aku pon xtaw..
MySpace

pesanan penaja : ade sape2 mau belanje aku makan x..hoho.
MySpace

You Might Also Like

20 kutukan membina...

  1. err... bahaya keyword tu kan kalo budak2 tengok... susah la nak google pon.. adoyai..

    pssstt.. jangan klik yang tu tau hehe

    YOUTHSAYS ADALAH COMPETITOR NUFFNANG ; ANDA MUNGKIN AKAN KEHILANGAN STATUS GLITTERATI JIKA MENGIKLANKANNYA

    ReplyDelete
  2. yang lelaki tu memang gay. haha

    ReplyDelete
  3. ardinihumaira

    bahaye sangat..
    trimas singgah.

    ReplyDelete
  4. salam.. herm betul tu.. cuba la cari perkataan "melayu" macam2 yang keluar.. haiiiii nampak sangat terlampau terbuka ruang maya ni.. macam2 ada.. :)

    sekadar perkongsian Tips Melepasi Titian Sirat

    ReplyDelete
  5. bile search lelaki mcm2 kuar ea?.. hahaaa x pernah lak buat mcm nie.. info yg membuka mata ~

    ReplyDelete
  6. Fareast

    da xde keje kan, maen2 la ngn search engine.

    ReplyDelete
  7. 'AQILAH

    macam macam macam..
    haha.

    ReplyDelete
  8. PenuliS

    hoho..ari tu rajin je..apsal malas2 da.?

    ReplyDelete
  9. hehe apa kena mengena dgn belanja makan ni??adoii la..=p

    ReplyDelete
  10. rObin@ayuE

    xde kaitan pown..
    da lame da owang xblanje aku makan..haha.

    ReplyDelete