KHAS UTK PENGUNJUNG SETIA BLOG INI.

7:27:00 AM

salam n selamat pagi.

untuk mengisi masa lapang ni,
post entri jap sebelum masuk kilang balik..hoho.
entri ini khas untuk mereka2 yg selalu b'kunjung ke blog ini.
MySpace
walaupon xramai, tp aku tau ade la jugak..
terimas semua..ku sayang smuanya..(ibu jari naik + mata kenyit2)
MySpace
kalo yang jarang2 datang takot xperasan sangat.
back to the future, stiap kali post komen or entry mesti ade nye lah
ayat2 yg bese aku gune...biase la an, kosa kata xluas.
BM dulu bukan nye dapat A1..hampe betul.
antara ayat2 / p'kataan t'sebut adalah...
cube kowang teka...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tetttttt..
mase suda tamat.
antara nye adalah.
haha, hihi, hihi, hoho, kui3, betui3, trimas, pergh dll.
pesanan penaja tu memang wajib ade, kalo x ilang la sponsorship aku nanty.
huhu..
sekian saja setakat ini.
terima kasih kepada yang sudi singgah..

pesanan penaja : suda sedia untuk kembali ke kilang.
MySpace

You Might Also Like

18 kutukan membina...

  1. haha,semalam pon ade blogger tegur dlm entri aku ade banyak HAHA..kui2..

    ReplyDelete
  2. hehhehhehe...

    balik ke kilang?
    keje ke?

    ReplyDelete
  3. jaya jr

    xpe..2 kasik ayat kite bunga2 cket..haha

    ReplyDelete
  4. Pensel Kontot

    kilan taik mate..
    hahaha.

    ReplyDelete
  5. aku rasa aku pun nk crk penaja!hahaha...*mengong*

    ReplyDelete
  6. PenuliS

    2 la..better ko cari cepat..
    hahahha..

    ReplyDelete
  7. eh aku rasa tido itu nikmat!!hahaha*lagi*

    ReplyDelete
  8. ::cdot the dot::

    keje kilang taik mate..
    a.k.a tido..
    haha

    ReplyDelete
  9. sy suke bc blog awk sbb simple.xpjg ;)

    ReplyDelete
  10. n i k l i s a

    ape yg sengal..??

    ReplyDelete
  11. sugar2 kapas strawberry

    trimas..
    idung kembang nih.

    ReplyDelete