AB SY AY...

7:41:00 AM

salam..

cube kowang sebut tajuk entry ni..
ade yg paham kah..???
ari ni mau story sal G-Force...
MySpace
sekarang cube kowang letak 'G' kat hujung stiap p'kataan kat ats tu.
baru jelas cket an..
haha.xde ape2 nk citer ekceli.
ari tu mase atas bus dari tempat pengajian tuk pulang ke kampung,
macam2 panggilan aku dengar ats bus tuh..
ayg, syg, abg, b dll..
aku t'senyom sowang2 je dengar dowang2 ni b'bual.
MySpace
depan kapel.
belakang kapel..adess..ape leh wat, dengaq je la an..
isi mase lapang..aku jugak yg duk sowang2, lone renjer.
borak2 ngn pak cik kat sebelah aku..peramah la kunun nye aku ni..kui3.
kalo pndapat aku la kan, lam cinte2 nih..
panggilan 2 xpenting sgt pown an..panggil la ape pown, mesti kekal nye...kowt.
ke guane ??

pesanan penaja : tuan rumah dpt BE baru.syukur.
MySpace

You Might Also Like

12 kutukan membina...

  1. mls nak fhm, nak gi study.
    hahahhaa

    ReplyDelete
  2. Ayana Asham

    xpayah la faham..haha..padan muke exam xabes ag.

    ReplyDelete
  3. panggilan tu jd pengerat kot

    ReplyDelete
  4. pggl jee ape2..asal dia senyum
    agaga2..mcm ade pglmn jee..haha

    ReplyDelete
  5. nughul

    ha..itu la pasai..cam ade exp je..kui3.

    ReplyDelete
  6. ha, tu la pasal...
    xphm betul la dgn dak2 zaman skrg ni...
    belum kahwin lg, tp pggilan dh mcm2...



    p/s: jika ada FB, add la saya...

    nurul.aquar_starz@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. kadang-kadang loya tau bila dgr blm kawin dah panggil pa dan ma..entah bila org pempuan tu beranak..

    ReplyDelete
  8. kak ina kl

    haha..btoi2..pa dan ma..haha..kelaka.

    ReplyDelete
  9. abg syg ayg~

    selalu gk dgr pgglan manis2 ni..b laaa...anja laaa...

    ReplyDelete
  10. PenuliS

    adess..kantoi..kat public ni..xelok cakap cam gitu..kui3..

    ReplyDelete