18SG...

10:23:00 AM



salam..

camat pagi smua..
ape khabar..??
harap baik-baik semuanya..
pada hari jumaat yang indah ini, saya ingin berkongsi satu cerita.
al-kisah seorang mak cik yang sangat kejam.
kejam kah..??
kejam kowt..kui3..
MySpace
mak cik ini dari zahirnya kelihatan
sama sahaja dengan wanita-wanita lain.
akan tetapi perilakunya yang membedakan dia.
mak cik ini menjalankan operasinya pada waktu malam.
semakin larut malam, semakin meriah suasananya.
pihak berkuasa tidak mempunyai kuasa / keberanian
untuk menangkap mak cik ini.
meskipun dia telah mencincang, membelah dan merobek organ dalaman
mangsanya di tempat awam..
modus operandinya adalah
mangsa yang telah dicabut nyawanya di tempat lain telah dihantar kepada mak cik
ini untuk tujuan pemasaran kepada pelanggan tetap yang setia menanti.
diharapkan dengan pendedahan ini, pihak berkuasa dapat mengambil tindakan yang sewajarnya.

mangsa yang terbujur kaku..
apa salah mereka..??
hoho..

ini la mak cik tuh..
sory ya mak cik..
pukol gmbar curik..kui3..
MySpace

pesanan penaja : telah membeli 8 ekor ayam untuk bbq ari ni.
waa...sungguh seronak..
MySpace

You Might Also Like

23 kutukan membina...

  1. ceh!! 18SG la sangat.. see.. dah ai terkantoi baca entry 18SG.. nasib bek tak 18SX.. hiks~

    ReplyDelete
  2. edda(",)

    haha..ade ke mintak 18sx..
    kui3..

    ReplyDelete
  3. laaa! ingtkan ape la td.. ayam rupanye..

    ReplyDelete
  4. sugar2 kapas strawberry

    tertipu...kui3..

    ReplyDelete
  5. bengom tul la arif ni
    ayat nak gempak je
    adoi...hahahahhaha
    x kejam pun ..
    jnji ayam leh wat msak merah..-p

    ReplyDelete
  6. bengom tul la arif ni
    ayat nak gempak je
    adoi...hahahahhaha
    x kejam pun ..
    jnji ayam leh wat msak merah..-p

    ReplyDelete
  7. :::Sana'a Arif:::

    uish..
    kejam la nih..
    kiter tengok live..haha..

    ReplyDelete
  8. tkot jgk kalo btoi2 ad mkcik otai cmni..hehe :)

    ReplyDelete
  9. Rara

    takot2..
    tambah2 kalo da otai..

    ReplyDelete
  10. simple like A.B.C.

    haha..bleh sangat..

    ReplyDelete
  11. HEHEHE..TERKANGKANG² JEK AYAM AYAM TUH BOGEL :p

    ReplyDelete
  12. Redbloodsnow

    haha..jangan bising2..nanty polis datang.

    ReplyDelete