170510

5:36:00 PM

salam..
tanggal 17 May 2010..
kelas intersesi ku bermula.
MySpace
5 minggu pengajian
4 kelas seminggu.
3 jam setiap kelas.
adess..
sungguh lame..
blog suda lama tidak ku bersihkan.
tidak mempunyai kerajinan.
adakah sesiap di luar sana yang menyediakan servis pembersihan blog..??
MySpace
aku mahu mintak serbis dowang..
semoga 5 minggu ini berlalu dengan pantas.
sekian.

pesanan penaja : kerinduan terhadap kampung halaman sukar dibendung.
MySpace

You Might Also Like

19 kutukan membina...

  1. hrumm...serbis pembersihan blog...nk buat mcm mn tu...sehari upahnya berapa..? hehehe.. ;P

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    YUNA

    ReplyDelete
  2. ape tu kelas intersesi ?
    O.O

    hee :)
    pejam celik da 5 mgu
    slmt ber-Kelas !

    ReplyDelete
  3. gud lux 4 ur intersesi course...
    ak pn last da sem break lpas ni xdop cuti dh..

    ReplyDelete
  4. nabilah_2908

    1 sem singgit..mau..??

    ReplyDelete
  5. m a h e y r a

    cam ner mau cakap ea..
    subjek tuk sem depan, amik mase cuti ni.
    ade paham..?
    kui3.

    ReplyDelete
  6. Dai Sasaki

    trimas...
    mung cuti wat gapo gak..

    ReplyDelete
  7. tricksrex

    ape yang same..??
    hahaha..

    ReplyDelete
  8. PenuliS

    haha..suda bersih pown..

    ReplyDelete
  9. owhhhh! hang buat intersesi kah? aku aku aku dah abes :))

    ReplyDelete
  10. Nur Su'aidah

    aku memang suke blaja..
    haha..
    pengakuan berani xmati.

    ReplyDelete
  11. sugar2 kapas strawberry

    a'ah..
    short sem.

    ReplyDelete
  12. wah best yer..xsbar nk msuk klas utk sem dpan..yewwwww

    ReplyDelete