tOLOnG a.K.a HeLP !!!

1:34:00 AM

salam...

suda lewat malam..
aku mau mitak tolong..
sal header nih..
ade spe2 expert x..??
aku xpandai seyh nk wat bende ni..
nampk cam burok je..
aku xmo pakai yg lame cz itu gmbar owg punyer..hoho..
kalo ade mereka yg terer lam art n graphics pown okeh..
wat kan tok aku..hoho..
upah, aku bagi la 50sen..hoho.
hanya itu yang termampu.
adess...
sekian.

You Might Also Like

16 kutukan membina...

  1. mintx tlg blogger nama fieyzan..dia xpert ;)

    ReplyDelete
  2. lawa ja..aku pon mintak tolong org..huhu

    ReplyDelete
  3. Nur Su'aidah >> xmengape.

    sugar2 kapas strawberry >> ooh..xpelah..nk gune yg ni dulu.hoho..

    violetless >> nk mintak tolong, tp xmau susahkan owg.

    ReplyDelete
  4. http://meuzangelo.blogspot.com/

    budak ni teror bt header
    tp bincang elok2 k?
    manatau dpt free!

    (n__n) terima kasih~

    ReplyDelete
  5. hee~
    sorry la ak mmg xpndai dlm bab2 nie..

    ReplyDelete
  6. gua tak reti la bab2 ni T_________T

    ReplyDelete
  7. upah 50 sen je???

    hehe gurau...

    hangpa jgn risau ramai blogger
    yang hang boleh mintak tlg..

    masing2 ada kebolehan masing2

    selamat mengedit:)

    ReplyDelete
  8. ko tnya aku, mmg haprak la..aku ni mmg terror sgt bab2 it ni...

    ReplyDelete
  9. cikgadis >> hoho..tima kaseh atas cadangan ituh..

    aku zaty >> xmengape..aku pown xpandai gak..

    Alynn Notnot >> gua pown same der.. ^_^

    ReplyDelete
  10. KEMBARA KERTAS KOSONG >> cket kew 50 sen..??haha.memang ramai.sume expert2..

    Anarm >> tima kasis yah..

    ::cdot the dot:: >>iye ke..??boleh ar tulum aku..

    ReplyDelete
  11. hahhahaa alamak.. 50sen je ke nak upah? hahahahah dunia skang tak pandang tu sume.. hahahaha

    ReplyDelete
  12. NichKhun >> yeker..?kalo share lam company besaq2 tuh bukan b'nilai ke 50 sen tuh..hoho.

    ReplyDelete
  13. hari tue aku ada tersinggah satu blog seorang gadis...

    dia nak dapatkan header yang cantek...dia buat pertandingan..yang terbaik akan dapat hadiah...maybe tempat ke2 dan ke3 pun dapat juga..

    so bila wat macam tue..dia dah dapat macam2 design..mudahkan..

    buatlah macam tue..kumpul duit dulu..buat contest~

    ReplyDelete
  14. Sir Marcello >> ooh..memang idea yg bagus..tp sekrang musim panas...poket kering jer.tggu musim tengkujuh dulu.

    ReplyDelete