konsert panas

7:12:00 AM

salam.

selamat pagi.
ari ni tidak mau story panjang/pendek..
nak bagi 1 soklan final lagi.

apabila teman sebilik anda m'adakan konsert bintang kecil
a.k.a konsert panas secara live kepada awek nye menerusi
telefon genggam, apakah yang patut anda lakukan...?
A - m'beri sokongan dan galakan.
B - b'diam diri tanpa perasaan.
C - keluar daripada bilik secara melulu.
D - m'beri kritikan yg macam ni
"kau nyanyi sedap, tp kalo ko x nyanyi pown sedap jugak."
E - lain2..

images credits to google.

You Might Also Like

10 kutukan membina...

  1. Aku pilih B.. macam tak de perasaan je.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Mizkadiah >> haha..memang pown..aku xtahan nk gelak der..

    ReplyDelete
  3. diam kan aja.. org nak layan perasaannn..biar laa..hehe

    ReplyDelete
  4. sI tEDI >> sebab ape ko pilih c..??haha

    ~ ReD ~ >> bagus nye kamu..haha.

    ReplyDelete
  5. plih d
    tp tukar cket klu tak nyanyi lagi sedap

    wuahahahhaha

    ReplyDelete
  6. AyanaAsham >> haha..sedap2 die je nk tukar jawapan.mane bley.potong markah.

    ReplyDelete
  7. i choose D..
    ehehe..
    pastu gurau2 la..

    ReplyDelete
  8. aYu >> haha..bagos jawapan anda tu.
    leh dapat bintang.

    ReplyDelete
  9. amat...aku nk gop...
    lau aku aku pasang je lgu dri sumber aku lgi kuat...biar die sdr sndri yg suara die xbest...pas2 die tau ah org kliling tganggu...

    ReplyDelete