HaRi TeNSeN...

2:52:00 PM

salam..

hari isnin yang suram..
MySpace
nothing interesting.
td ad wat cket presentation tuk management nyer subjek..
quite ok...
group aku pown cun je smua explain bla3..
tp last2..cikgu aku cakap kami xexplain ikot guidelines tuh..
MySpace
adess...pedih ulu hati dan tulang rusuk aku..
cket punyer panjang la kite owg explain.
da ikot syarat2 die tuh..
sadis betol..
ape leh buat, die cikgu..kite student..
hormat n akur je la..
MySpace
da adat lam belajar an kene marah2 ni smua..
nanty keje esok2 lagi terok kene..
final exam suda mengeluarkan aroma menandekan hampir nyer die.
pensil belum diasah..
pemadam x dibeli lagi..
k'tas kajang??...xperlu..
good luck for final..
sekian.
MySpace

You Might Also Like

21 kutukan membina...

  1. tuh la.
    kita student. sape la kite nk mara balik an?

    tadah tlinga. redha je.

    btw, gudlak! aku 3 may ni.
    sama ke? ke aku lmbt?

    ReplyDelete
  2. good luck utk ur final..kamu sure bole wat..

    ReplyDelete
  3. MISH LOLIPOP >> ade ke lok laq lak die nih..dush..

    lala >> betoi2..redha je..aku bape ari bulan ntah.same je kowt..

    TiTin >> tima kasih..doa mu dikenang.

    ReplyDelete
  4. hee~
    mmg geram kan bile kene macam tuh..
    pikir tuh cikgu je
    kalo x dah lame tapak2 dye..
    hehehe..

    gudluck!=)

    ReplyDelete
  5. aku zaty >> haha..memang geram..tp sabar jew..tima kasih..

    ReplyDelete
  6. mai datang kajang
    carik ketas kajang bnyk2x!!!

    ReplyDelete
  7. hari isnin sy..tdk bertuah!!

    ReplyDelete
  8. nabila saat >> haha.ade kew macam tuh..

    PenuliS >> same macam saye..bosan btol.

    ReplyDelete
  9. bile sebut psl present.igt td pg tergagap time present...aihhhhhh
    apela!

    dak kecik konon2 hensem!
    gud luck tuk pesent n test n kuiz juga segala mak nenek yg berkaitan.tq

    ReplyDelete
  10. arief...
    hari ni blog x lengkap la...
    sbb xada pesanan PENAJA..
    hehehhehe..=)

    final exam..hmm..wish gud luck ok ..

    ReplyDelete
  11. AyanaAsham >> =P...jelez la tuh..tima kasih atas ucapan itu..

    SANA'A >> a'ah ea..baru perasan xde..tima kaseh ya..

    ReplyDelete
  12. goodluck...bawak2 bertendang

    ReplyDelete
  13. gud luck weh..aku dulu time aura FEdtg aku mula la demam....da itu la segal tok nenk sakit aku menjelma..s.ebab nota aku selalu tak complete...tu sebab selalu ngelupor

    ReplyDelete
  14. aku nyer komen lum approve lagi huwaaaa

    ReplyDelete
  15. Be LoVeLy >> trimas..

    POSH76 >> tima kasih..ade kew bawak b'tendang..adess..

    Ms AiReEn MoHd >> haha..tima kasih..nota aku pown same je.sowie lambat approve..mggu ni manyak test..susa nk on9.

    ReplyDelete
  16. gudluck! buat final leklOk ye..study ta! jgn stadO pulak~ ngeh3.

    ReplyDelete
  17. intan.dayana >> trimas..stado pown bez ape..

    ReplyDelete