SeLaMaT TinNGGaL BLoGgiNG [noktah]

7:34:00 PM

MySpace
salam...
amaran keras : entri ini hanyalah entri 0 yang biase shj.
pesanan penaja : pada masyarakat umum, jangan nak marah, ni blog saya, jadi suka hati saya la yer..
MySpace
ucapan jutaan terima kasih kepada:
  • sahabat2 yg sudi datang blog nih, (follow/ xfollow)..aku ucap tima kaseh smua.
  • pengkomian yg sudi bagi kutukan/ cacian/ kritikan/ cemuhan/ dan ade gak yang puji (kate aku nsem la, aku comel la haha.perasaan shj).
  • pengklik nuff aku yg m'boleh kan aku bli topup..tima kaseh.jasamu dikenang.
  • nuffnang n advertiser yg sudi taruk iklan kat cni..
  • google/blogger yg sediakan platform nih.
  • pihak2 yg t'libat secara langsung/ mahupun xlangsung.
MySpace
harap maaf kepada :
  • blog2 yg aku pollow, yg xsempat aku singgah, mitak ampun.aku insan biasa.
  • komen2 yg x dibalas.
  • kamu2 yg terjah blog aku, n aku x response balik..mitak maaf ya smua.
MySpace
itu sahaja barangkali buat ketika ini.
adioss amigos..
selamat tinggal BLOGGING.
selamat datang CLOGGING.

You Might Also Like

20 kutukan membina...

  1. *selamat datang CLOGGING* LOL

    bye2. baru first time visit blog ni = (

    ReplyDelete
  2. fakhruddin >> tima kaseh sudi datang..

    ReplyDelete
  3. ::cdot the dot:: >> [tanda soal]

    AyanaAsham >> [tanda seru]

    ReplyDelete
  4. Nur Su'aidah Bachok >> [tanda tanya]

    PenuliS >> [noktah]

    ReplyDelete
  5. sgt sedey..
    hukhukhuk
    jgn la pergi..
    hukhuhk

    ReplyDelete
  6. dairy of sleeping gurl >> [tanda soal] [koma][noktah]

    ReplyDelete
  7. nape nie arief?..sekeh pale mahu?..hehe
    sorry graw jer..;)

    sila jgn balas dengan tanda tanya,koma,noktah,tanda seru dan sebagainya..hee wek!!;d

    ReplyDelete
  8. dush..dush!!! apesal nak stop plak niehhhh

    ReplyDelete
  9. edda(",) >> [tanda tanya][dua][noktah]

    ReplyDelete
  10. nak stop ke??..jangan la..
    ????.......!!!!

    ReplyDelete
  11. tgh dok rancak tengok blog ko ni nape nk berenti plak ni, merajuk tak kena kat mana plak nii ....

    ReplyDelete