seLamAt TiNnGaL sEmuA...

7:05:00 AM

salam...
seperti kebiasaan..
aku ngn member2 akan kuar makan di luar stiap malam.
meskipon kami xloaded..kene pndai2 bajet.
sesudah itu, kami pulang ke bilik...
aku meneroskan rutin aku m'meriksa emel n bace entri2 baru kojap.
smase m'meriksa emel ku itu, aku t'peranjat + gembira + sedih + nak pengsan.
MySpace
emel itu dtg nyer dari sebuah UNIVERSITI t'kemuka kat dunia nih,
yg mengatakan permohonan ku untuk masuk ke situ suda diterima.
aku dgn sepantas kilat menyambar hp burukku n call family.
tatkala aku sedang asyik b'borak dgn k'luarga, s'org drp bez fren ku
t'dengar p'bualan itu..
die m'marahi aku kerana tidak inform kpd die lbih awal..
begitu jugak dgn member2 aku yg laen.
semua nyer b'masam muke dgn ku itu mlm.
tp ape kan daye..aku terime seadenyer..
MySpace
k'esokan malam nyer, ayah ku smpai untuk m'jemput ku pulang..
member2 ku b'diri kaku m'lihat pemergian ku itu..
bila mane aku smpai ke pintu kereta ayahku,
aku mengucapkan "seLamAt TiNnGaL sEmuA" kpd teman2 ku...
tiba2.....
kaki ku direntap oleh 1 lembaga.
aku t'kejot tp x dpt b'buat apa2..
MySpace
dlm k'samaran aku menyedari bahawa..
diri ku masih t'bujur di atas katil comel ku..
aku suda perasan apakah situasi sebenar sekarang.
lembaga itu ekceli roomMate ku.
yg ingin m'ngejot kn aku untuk solat subuh.
n criter ku di atas adalah mimpi semate2..
haha..
hati kecil ku ketawa..
MySpace
sekian.

pesanan khidmat masyarakat : cuci kaki dengan Ajax Fabuluso sebelom tido.

You Might Also Like

12 kutukan membina...

  1. tahniah..............
    even selamat tinggal tapi bukan kat belog tau...
    update slalu kat cni....
    nnti leh kongsi journey anda..............

    ReplyDelete
  2. baru nak layan angan awak tuh....
    kacau daun tol.........

    ReplyDelete
  3. TeRRoRRiZZ >> haha..sowie2..awat xhabaq awal2..
    adoyai..start smule..haha.

    ReplyDelete
  4. cis!!bru nk ucap thniah!
    hahaha
    lawak tol
    bkn kena cuci kaki ngan ajax tau,clorox pun kena tambah gak
    hahahaha


    kummentla new entri sy
    (^___^)
    hee~

    ReplyDelete
  5. hehehe..mimpi rupenyer..apa pon tahniah sebab berjaya dapat masuk uni terkemuka tu walaupon dalam mimpi.. peaceeee..

    ReplyDelete
  6. sugar2 kapas strawberry >> ape yg bez..??

    'AQILAH >>ces..hohoho..

    ~ ReD ~ >>salah 2..~ ReD ~ t'tipu..

    syahira ariff >> p'kataan untuk ari nih...CIS..hahaha..

    cikTi >> bia la..bukan sokmo..

    syahazrizal >> hooho..angan2 sahaja...

    ReplyDelete