mAu suBmiT pOSt...??

9:36:00 AM

salam..

selamat pagi..
MySpace
dengan ketenatan GB yg sedang b'laku kini,
agak sukar untuk kiter menaikkan trafik kiter..
oleh hal yang demikian, kita should gune alternatif laen.
antara nyer adalah RD n INNIT.
tp ari ni nk promo yg RD(RAKAN DAUS).
maybe ade yg penah gune da an..
syarat untuk submit post kiter adelah follow die punyer
twitter RD n RD site jew..senang an.
aku pown slalu gak gune..hoho..
bleh la gak increase traffic kiter,
drpd xde lalu lintas, baek ade an..
MySpace
ade plak site yg die baru buat iaitu 9NETWORK.
aku baru taw yg nih..
kowang join la yer..xrugi nyer.
brother yg introduce RD ni adelah DAUS.
sowang yg hebat gak lam blogging nih..
kalo kowang g page die, lebih kuwang aku je..
ijau mate memandang..
haha..
ape2 pown, diharapkan GB cepat sembuh..
MySpace
sekian..

You Might Also Like

8 kutukan membina...

  1. OWHHH..sepesen ngan GB la ni?
    wokeh. nak terjah. huahuahua

    ReplyDelete
  2. ~ ReD ~ >> ye..kowt..kalo ade xpaham, tnye la admin die...aku pown xbape mahir ag maen2 kat citu.

    ReplyDelete
  3. hari2 submit pos..
    submit as'ment bila lagi..=p

    ReplyDelete
  4. miss DyanSanaa >> submit esemen bile da due..haha..

    ReplyDelete
  5. gua nk tggu GB sihat baru nk post baru! T______________T

    ReplyDelete