kUaNtiTi aTaU kUALiTi...

1:05:00 AM

salam..

jari terase kebas untuk menghentam papan k'kunci ini..
kuatkan semangat...
bulatkan azam..
ntah ape aku merapu di tengah malam ni..
haha..
cume nk tanye pendapat kamu semua la...
dalam konteks followers nih..
kamu pilih kuantiti / kualiti..???
cu habaq mai..
aku da merantau manyak blog..
sebagai blogger yg obserben(observant lam bhse standard)
MySpace
aku memerhatikan bilangan pollower nye n jumlah komentar nyer..
macam2 spekulasi yg timbul..
MySpace
hak2..

jadi..
kuantiti / kualiti..??
hantarkan undian anda ke 32121.(caj telco tempatan dikenakan)

sekian..
MySpace

You Might Also Like

47 kutukan membina...

  1. Inora Putri >> yeah..pilihlah quality..

    ReplyDelete
  2. kualiti la ofkos. setakat folo je buat pe. komen tu yg lebih dihargai. unless ada petandingan folowe tebanyak, den nak la jugak pakse org ramai folo. uhuk!

    ReplyDelete
  3. enjelinajolipit >> benar ape yang kamu bicarakan itu..
    skali lagi undi berpihak kpd kualiti..

    ReplyDelete
  4. anin usha pengomen sesuatu blog tuh..

    mcm anin.. anin tak kesah lau polower anin cket.. aslkn ad blogger yg slalu alert sal posting tebaru anin n ad yg sudi tglkan jejak..

    msa tuh baru kita tau brapa byk blogger yg betul2 polow kita.. =]

    ReplyDelete
  5. eyes143.. >> huhu..btol3..
    dalam erti kate laen, saudari memilih kualiti..haha..suda 3-0.

    ReplyDelete
  6. kualiti . tapi kebanyakkannya kuantiti ;p

    ReplyDelete
  7. aah...kualiti.. ;)

    setuju ngan komen eyes143 ;)

    ReplyDelete
  8. mesti la kualiti..
    blogger post entri dan mgharapkan feedback yg baik..
    bukan sekadar singgah sekali cuma

    ReplyDelete
  9. aku sebagai amatur nak pilih apa ek................????

    tanak undi bley?

    ReplyDelete
  10. ema.razali >> iya..lebih kpd kuantiti, tp kurang yg b'kualiti..

    ~ ReD ~ >> haha..undi rosak..

    amirah >> bagos..time kaseh kerana membuang undi..

    .s.o.f.i.a. >> xbleh..undi kurang percaya..

    ReplyDelete
  11. aku suke sgt tgk bile ade org komen entry yg aku wat...seyes..

    walaupon sikit komen yg diberkan, aku hargai gilerdan membuatkan aku semakin bersemangat utk berceloteh..

    so, ko rase aku pilih ape??

    ReplyDelete
  12. meera^da cute..*_* >> walaupun ulasan kamu macam introduction esei aku mase university, aku suda dapat mengagak pilihan kamu adalah kualiti bukan..??hak3..

    ReplyDelete
  13. bg asna. xkisah la.. just ikut suke hati org yg flow kita tue.. nk folow, folow.. xnk sudh.. abis citer hehe ;)

    Simple kan?

    ReplyDelete
  14. Redbloodsnow >> iya...benar..aku stuju bangat sama kamu..

    asna cute >> haha..benar jugak apa yang kamu bicara itu...
    tp ku tetap rasa kualiti ag penting..

    ReplyDelete
  15. cik EPAL >> yeh2...otai pun stuju pilih kualiti..tima kaseh..

    ReplyDelete
  16. follower yg byk x de mkne kalau komen satu dua je..
    kekeke..

    saye undi utk kualiti..
    hahaha

    ReplyDelete
  17. kualiti sebab xguna follower banyak tapi depa xdak nak tinggal jejak kat ruangan komen

    ReplyDelete
  18. Aus MeLankoLik >> tima kaseh kerana buang undi, kuar ikot pintu belakang yer..kiter ade sdia kan makanan..haha..

    ika >> btol...kalo ruangan komen tuh penooh, bez je nengok..

    ReplyDelete
  19. quality,,
    follower ramai..
    komen nye kureng. enggak keren..
    aku mau kualiti!!
    waa semamngat niii

    ReplyDelete
  20. PinQib >> bagoz2..semangat macam ni la yang kiter mahu..idop kualiti..

    ReplyDelete
  21. SyUhAdA >> btol..tepat..tima kasih bagi komen..

    ReplyDelete
  22. kamu follow belog saya, maka adakah belog saya ada quality?

    nway bro, tanx follow dan nice la belog anda!! ;D

    i follow u. >_<

    ReplyDelete
  23. Nur Su'aidah Bachok >> ade2...
    blog kamu pon ok what..
    kalo nk tips blogging, tnye la otai2 kt luar tuh..sy juz amatur..

    ReplyDelete
  24. tips blogging..?? baiklah. sentiasa memfollow tips2 dari mereka yg pro. ;D haha

    ReplyDelete
  25. Nur Su'aidah Bachok >> okeyh..gud luck..tq cz follow..

    ReplyDelete
  26. semestinye kedua2 tu berjalan seiring..kualiti n kuantiti tu penting..tp yg lebeh utama adalah kualiti..tp len org len pndapatnye..jd, terpulang ar pd individu nk pilih mne satu..=)

    ReplyDelete
  27. impish_yatie >> waah..ni pendapat laen pade yg laen..ade benar nye jugak yer..bile kualiti da b'gabong ngn kuantiti...mesti gempak..

    ReplyDelete
  28. ermm...ku x byk polower...tp ku yakin sume yg polo aku even sikit tp berkualiti...sbb tu ku sayang sume polower ku...hikhik...;)

    ReplyDelete
  29. starsyeea >> haha..bagosla jikalau begituh...aku pon syg same polower kuh sekalian..

    ReplyDelete
  30. qualiti yang terbaik!! mahal giler la sms itu.. 1 undian rm 2.55.. -_-"

    ReplyDelete
  31. P A U L I N E >> haha..memang t'baek..mahal ke..?
    owg laen xdak complaint ag stakat nih..

    ReplyDelete
  32. hahaha.. -_-" tapi rm2.55 itu cukup untuk beli 2 kepak ayam panggang kat pasar tamu owh..

    ReplyDelete
  33. P A U L I N E >> haha..dari mane la kamu dapat nilai tuh ek..??
    kamu btol2 anta ker undian tuh..??
    hak2..

    ReplyDelete
  34. hak3.. gurau jew... ^^ bapak percaya erk sama omongan gue? XD

    ReplyDelete
  35. P A U L I N E >> tentu la xpecaye..da check mailbox, xde owg anta pon..hak2..

    ReplyDelete
  36. kuali..ti..kuali..ti...
    follow blog yang boleh wat ketawa dan tersenyum sepanjang hari yang membosankan diopis.. peaceeee..

    ReplyDelete
  37. syahazrizal >> tang mana yang pantun nye..?
    huhu...duk opis memang bosan..kowt..xde exp.

    ReplyDelete
  38. oo..nak pantun..awat tak habaq..
    ni ceq bagi pantun..

    "kuali..ti..kuali..ti"
    "blog berkualiti pilihan hati"

    amacam..okey ka..
    peaceee..

    ReplyDelete
  39. syahazrizal >> haha..xda duet nak beli..

    pergi ke tandas jumpe lipan,
    awak ade kat kampung kan.?

    ReplyDelete
  40. honestly, aku susah sgt nak follow2 org gune follower widget tuh.nk anak2 org follow blog aku lagilak tak. kualiti dan bukan kuantiti yang patut diambil kire. pendapat aku ;)

    ReplyDelete
  41. lizz >> tima kaseh ya bagi pendapat..

    ReplyDelete