bEn 10...

9:40:00 PM

salam..
hari suda malam..
mata pun suda kuyu..
besok ade event pentim..
saje tulis entri nih, kasi tahan ngantok..
siang tadi, ketika aku di masjid,
aku t'nampak sowang budak nih pakai baju ben 10..
cute gler..
haha..ekceli, aku tgk gak citer nih..
okeyh la dari katun2 lain..
menarik la gak jalan citer die..
character2 die pon smart..
kalo yang real punyer 2 lagi la..
besh..
haha..
walaupun agak kebudakan..
aku tetap suka BEN 10..
MySpace
haha..
sekian...

pesanan khidmat masyarakat : tontoni lah BEN 10, ianya bagus untuk k'sihatan anda.'
MySpace

You Might Also Like

11 kutukan membina...

  1. suka gak cite nie!
    tapi kalau ad mase je lisa tgk cite nie,
    suke sbb dia leh tuka2 watak dia n kuasa dia len2..best nye kalu kite pun macam ben10 kn ;)

    ReplyDelete
  2. Alyssa Villamor >> btol2..
    welcome 2 ben10 fans club..kui3..

    ReplyDelete
  3. ingatkan kanak2 je suke ben10 ni...heee

    ReplyDelete
  4. ezzati >> ni pon kanak2, tp kanak2 yg b'usia 20an..

    ReplyDelete
  5. mcm tu... kang besday kamu...kena tempah kek ben10 la

    ReplyDelete
  6. Syima Boyd >> haha..set..nk 10 tingkat..

    ReplyDelete
  7. errrr..mungkin sy agak jakun kot..
    cite ape ni??hihihi

    ReplyDelete
  8. bleh tahan la..kira budak kecik sekarang bila dah besar akan nolstalgia ngan watak ni macam budak budak dulu bernolstagia ngan cerita transfomers

    ReplyDelete
  9. sugar2 kapas strawberry >> ade jugak yg xtaw..
    bez cter nih..kene tgk..

    INDRA QIRANA >> haha..btol2 ape yang kamu katekan..

    ReplyDelete
  10. aku xsuke cite neh....

    aku suke dragon ball...
    hehehehe

    ReplyDelete
  11. pensel kontot >> dragon ball da lame da...
    ni baru punyer..

    ReplyDelete