aKu di TaG...

11:00:00 PM

salam pembuka bicara..

MySpace
aku telah diTag oleh seorang gadis..
gadis ini bernama syikinshuhaimi..
oleh kerana kerajinanku, aku m'balas tag nyer...

10 perkara tentang diri ku ini:
MySpace
walaupun banyak, aku tekadkan azam, hak2..
  1. name kosong aku saya_aRief, name btol *********. kat skola, member2 panggil ahmad/amad. walaupun xde kaitan, 2 la dowang pggil aku.
  2. aku adalah ank ke-6 drp 7 adik beradik.baru ade 7 ank sdare. ank sedare aku cute2..kowt..haha, cam pak sedare die (metafora)
  3. skrg tgh amik diploma kat ipta di pantai timur ni.
  4. aku suke tdo n makan, walaupun aku kuros, aku kuat makan.
  5. ambition nk jadi orang b'guna.
  6. hobi aku adalah ngadap laptop, maen game, tendang bola.
  7. tidak menggemari manusia yg poyo, koya, kerek dll..
  8. makanan kegemaran, smua tolak batu ngan kayu..
  9. nombor hp : 017, 013..
  10. nset: walkman, nokia burok.
aku xde idea nk tag sape..
kalo ade yang nak tuh..silakan la yer..
haha..
MySpace
adioss amigoss...

You Might Also Like

20 kutukan membina...

  1. hahhaahhahah..
    tag mengetag yep ;P

    ReplyDelete
  2. jaa sweets >> haha..iye..tag, mengetag..

    pensel kontot >> iya..jawab la kalo mau..

    Nur Su'aidah Bachok >> jawab lah..kalo sudi..

    ReplyDelete
  3. sy suke no. 8...

    go go go go MAKAN MAKAN MAKAN MAKAN.

    sekian. hahaha

    ReplyDelete
  4. panggil aku shEh >> sape yg xsuke makan cik sheh oi...

    ReplyDelete
  5. kita sama! anak ke 6 dari 7. anak buah baru lebih 1 tahun ni :p

    ReplyDelete
  6. ambition:ade ke org yg nak jdk org xgune? hehe...:D

    ReplyDelete
  7. Qiha Aziz >> haha...same2..tp anak buah nye xsame..kui3..

    syima >> xtaw la ade ke x...ade kowt..

    ReplyDelete
  8. rajin jwp tag. kalau zie...sumpah mls taw :P

    ReplyDelete
  9. Redbloodsnow >> haha..rajin la time xde keje nih..malas jugak ekceli..kui3..

    ReplyDelete
  10. tak cerewet...senang mak ko nak jaga
    hehe

    ReplyDelete
  11. hai, salam ziarah.

    maksu bercita2 untuk tak kena tag this year... rasa malas sangat dah... hehehe

    ReplyDelete
  12. batu ngan kayu ko tolak?? edda batu ngan kayu pon mkn tau..
    batu = ais batu
    kayu = batang buruk..
    sedap tuhhhhhhh.. lalalala~

    ReplyDelete
  13. Hazzy Ishak >> haha..senang la sangat..

    Mak Su >> salam ziarah...memang malas pon..kui3..

    edda(",) >> 2 kes t'pencil..aku pon blasah gak yg tuh..haha..

    ReplyDelete
  14. aku ingat aku nak jawab. tapi nanti aku kena tag orang lain plak. aku mana kenal orang lain. so aku takjadik la nak jawab. =)

    ReplyDelete
  15. hoho..nama arief adew kena mengena tak ngan nama betul??lalalala:)

    ReplyDelete
  16. Arra JaSmY >> mesti la ade kaitan..haha..arief yang kacak(bukan fakta)...

    .s.o.f.i.a. >> haha..kalo rajin jawab je..xyah suh owg laen jawab xpe, xde hal nyer..

    ReplyDelete