rOJak AyAM...

8:01:00 PM

salam..
jam baru lepas kul 2000..
kali ni, entri spesel punyer..
khas untuk promo ini punye makanan..
MySpace
sume owg da taw, sje je nk tunjuk..(xde modal nk citer)
huhu..
aku suke makan bende ni..
MySpace
nk kate fevret 2..
xla ugak..tp bleh la..
aku ni insan kerdil, makan ape sahaje yg halal..
tolak batu ngn kayu jer..
lg pon, rojak ayam ni xde la mahal sgt..
kandungan vitamin nyer pon bagos..
haha..memandai jer.
sayur ade, telur ade, mee ade..
ayam pon ade..
ape ag mau..?
MySpace
kui3..
makanan ni ssuai la utk aku yg slalu bajet ni.
MySpace
kt tempat aku ni je la ok harge nyer.
kat tempat korang sume, aku xtaw..
selamat menjamu selera...


MySpace

You Might Also Like

21 kutukan membina...

  1. nak tanya jugak..
    rojak ayam?
    errr.. tak pernah makan lagi..
    bape hengget tu?
    nampak cam sedap..

    ReplyDelete
  2. khaliesah >> yeke fez time..xpe la, selamat berkenalan ngn rojak ayam..


    kenwooi >> besh3....


    Faarihin >> huhu, xpenah try eh..
    nanty try la.
    below 4 ringgit kot..

    ReplyDelete
  3. nampak mcm kebabom je...
    katne jual ni...ngeeeeee

    ReplyDelete
  4. AyanaAsham >> kak yana, kat buyung ade jual..tp gmbar ni amik kat gogoik..

    ReplyDelete
  5. ni pon first time dgr..sedap ke??hehehehe ;)

    ReplyDelete
  6. 1st time dengar rojak ayam...tak de pun kat sini...menyelerakan

    ReplyDelete
  7. sugar2 kapas strawberry >> huhu..bagoz2..selamat berkenalan ngn rojak ayam..agak sedap..


    'AQILAH >> salam perkenalan gak..memg menyelerakan..

    ReplyDelete
  8. huh..x pnh dgr lak rojak ayam..kena try ni..nmpk mcm sedap je..haha

    ReplyDelete
  9. yuummmyy saya sgt suka rojam ayam! tapi cam ssh ja nak jmpa..huhu.. 1st time mkn dlu masa kat perak kalo xsilap..hehe~

    ReplyDelete
  10. Mr.Z >> welcome newcomers...nanty try la..memang sedap

    nuhan >> sy pon suke rojak ayam...
    kat cni senang jer..
    kui3..

    ReplyDelete
  11. adoiii baru semalam duk terkenang-kenangka rojak. pos kat sini sikit arief! ahaha;p

    ReplyDelete
  12. ||| PöJìé PööH ||| >> memang sedap dowh..

    FaTiN >> bleh jek kalo nk pos..
    tggu taun depan..2 pon xsmpai ag..

    ReplyDelete
  13. x makan rojak.. jadi.. x tahu apa jenis2 rojak...hihi

    ReplyDelete
  14. ~ ReD ~ >> oo..xpe la xmakan..tp besh..kamu patot cube..

    ReplyDelete
  15. kiranamalam >> huhu..memang patot terliur pon...kui3..

    ReplyDelete
  16. pokyeh,.
    mg nih make jh gheti,.

    nok misai udang 10 lori,.,

    ReplyDelete
  17. cikTi >> kalu ore lain mitop aku wi, tp gak mung..aku xse wi..mung bayar pom aku xwi pah sudoh.

    ReplyDelete